Klanten service Internetbedrijven

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Juli 05, 2007, 16:08:51
edit2Rapporteer  


Oké iedereen mag denken van dit bericht wat hij wil maar het is puur bedoeld om aan te geven dat je ook via het internet TOP service krijgt als klant.
Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een 10m2 en 14m2 Thruster kites van het merk Eclipse gekocht.. Dit merk is in januari begonnen en is wereldwijd flink aan de weg aan het rammen  (grinnik_kitesmiley)   Het hoofdkantoor is gevestigd in Amerika. Na veel de hebben gemaild met die gasten heb ik toen de knoop doorgehakt en heb ik de kites besteld. Stond er erg sceptisch tegen over omdat ze nog geen vestiging binnen europa (dus ook Nederland) hadden. Ik was bang dat als ik iets zou hebben met mijn kite dat het dan een eeuwigheid zou duren voordat het gerepareerd kon worden. Nix minder bleek waar te zijn.
Vorige week explodeerde mijn bladder van mijn 14m2 Thruster. Ik was er flink ziek van en moest daarna nog 2 dagen de nachtdienst in en had nog geen contact met die gasten opgenomen.. Ben wel met een strijkbout mijn bladder te lijf gegaan maar dit heeft niet voldoende geholpen.. Heb op zondag via de mail contact gehad met die gasten van Eclipse. Zij beloofde mij een nieuwe bladder op te sturen.. Maandag kreeg ik een bericht van hun terug dat ze de bladder hadden op gestuurd, samen met wat extra's, en dat ze op de zending "SPOED" hadden gezet.. Ook kreeg ik gelijk het tracking nr van het pakketje... Op woensdag!!!!!!!!  (geschokt_kitesmiley)   (2 dagen later dus) stond die kerel van Fed EX al aan de deur met mijn pakket....

Inhoud van pakketje was: Nieuwe Bladder, "kiteFix" reparatieset en een Lycra..
Vandaag kreeg ik het bericht van de fabriek zelf met de mededeling dat zij nieuwe bladders gaan opsturen voor mijn 10m2 en 14m2 Thruster.... Just incase...
Dus ze sturen nog ff 10 extra bladders mijn kant op..........

Om een lang verhaal kort te houden  :Smiley

Als ik deze of een ander kite in de winkel gekocht had dan had ik een dag vrij moeten nemen om de kite weg te brengen om vervolgens te horen te krijgen dat hij opgestuurd moet worden en wanneer er dan iets bekend was had ik waarschijnlijk weer een dag vrij moeten nemen om mijn spullen weer op te halen.... En nu sta ik binnen 3 dagen weer op het water :-) Dat is nog sneller dan een kiterepair bedrijf :-)

Zie jullie weer op het water    Joepie Joepie
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #1 Juli 05, 2007, 16:13:48
edit2Rapporteer  
Dat noem je service, maargoed ze kunnen als jong beginnend bedrijf ook moeilijk zeggen: zoek het uit. Maar dat doet nix weg van het feit dat het gewoon uitstekend geregeld is op deze manier !
nepke

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #2 Juli 05, 2007, 16:47:47
edit2Rapporteer  
Geven ze misschien to dat de kites bagger zijn?
ES

Geen avatar

Berichten: 289
Antwoord #3 Juli 05, 2007, 16:52:22
edit2Rapporteer  
Relaxed! En zijn deze bladders anders ? Moet je de oude nog terugsturen ? Moest ik wel, maar ik heb geen eclipse.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 Juli 05, 2007, 16:52:28
edit2Rapporteer  
Geven ze misschien to dat de kites bagger zijn?
Ik geef toe dat ik op dit soort berichten kon wachten maar wil alleen maar aangeven dat internet goede service leverd. Heb dit in het verleden ook ondervonden met de Duitse internet bedrijven.... gewoon TOP dus.... en ik hoef de deur er niet voor uit  schater

Es... ik heb mijn 10m2 een x of 20 gevaren en heb nergens last van maar ze hebben toegegeven dat mijn 14m2 bij een oplevering zat die inderdaad last heeft gehad met de bladders.. Ik heb nix  terug gestuurd en kreeg gelijk de bladder vanuit het hoofdkantoor opgestuurd.. Omdat ik had aangegeven dat ik er van baalde dat ik de bladders niet in een winkel in Nederland kon kopen hebben ze de fabriek gemaild met het verzoek of ze wat extra bladders naar mij op willen sturen.... Just incase...  ThumpsUp
piede

Berichten: 1689
Antwoord #5 Juli 05, 2007, 17:01:47
edit2Rapporteer  
SUPER! Thats the spirit!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.