Vandaag vrijdag 060707 Slufter

Pieter

Juli 06, 2007, 22:35:11
edit2Rapporteer  
Wij hebben vandaag Fer,Erik en ik...............op de slufter de 7m uitgeprobeerd..............
Waaide inderdaad hard....... 7 a 8 maar toch de hele middag gevaren...........en met de 7m bow goed te doen.

Heb uiteraard een video gemaakt..............binnenkort te zien............en er zijn ook foto s gemaakt.

Alferink

Antwoord #1 Juli 07, 2007, 01:53:13
edit2Rapporteer  
Waaide toch wel hard  schater

Voor degene waar ik de foto's van gemaakt heb: Grote/Alle foto's die ik gemaakt heb zijn te vinden onder:
http://www.megaupload.com/nl/?d=SJWQQQTO
Pieter

Antwoord #2 Juli 07, 2007, 01:56:23
edit2Rapporteer  
Mooie foto s......................binnenkort de video...........
KiteDemon

Antwoord #3 Juli 07, 2007, 03:04:00
edit2Rapporteer  
Wat ook bizar was, dat het op het strand voor de duinen dus niet waaide. Op één of andere manier werd de luchtstroom boven het strand afgebogen over de duinen. Dat werd ook gelijk duidelijk als je kite hoger dan 3 meter kwam.
Die duitser met zijn 7 werd gelijk gelift en tegen de duin aan gekwakt. Hij is er zonder kleerscheuren vana fgekomen en is ook niet meer het water op gegaan.
drifter

Antwoord #4 Juli 07, 2007, 03:10:17
edit2Rapporteer  
Mooie fotos.

Dat windgat voor de duinen is net als bij fietsen. Hou je je handen vlakbij je buik tijdens het fietsen dan voel je ook geen wind. Doe je je handen naast je lichaam dan heb je de echte wind/rijwind.
Micky

Antwoord #5 Juli 07, 2007, 06:00:05
edit2Rapporteer  
Wat ook bizar was, dat het op het strand voor de duinen dus niet waaide. Op één of andere manier werd de luchtstroom boven het strand afgebogen over de duinen. Dat werd ook gelijk duidelijk als je kite hoger dan 3 meter kwam.
Die duitser met zijn 7 werd gelijk gelift en tegen de duin aan gekwakt. Hij is er zonder kleerscheuren vana fgekomen en is ook niet meer het water op gegaan.

Kikke pics  ThumpsUp

Die Duitser kwam ik later tegen op de parkeerplaats bij de autoplaya. Hij kwam uit Frankfurt, had 5 uur in de auto gezeten en toen die stunt op de slufter. Hij koos toch maar eieren voor zijn geld en is om 14.00 naar huis gegaan. Dacht dat ik een loser was met mijn 2x een uurtje rijden voor nop....  (grinnik_kitesmiley)
Naish........what else???

Antwoord #6 Juli 07, 2007, 06:43:04
edit2Rapporteer  
Geen loser maar wel verstandig, uitenidelijk!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.