welke kite raven of torch 3

henkieboardfan

Geen avatar

Juli 17, 2007, 23:17:52
edit2Rapporteer  
Ik wil graag andere vliegers maar ik twijfel tussen de torch of de raven

Ik ben van aardig niveau ben nu met handlepass bezig kiteloop maak ik al ik vaar nu mer torch2 perfect ding hoor.
Maar ik heb best wel veel goede verhalen gehoord over de raven duzz
als mensen hier ervaring mee hebben hoor ik het graag.
Ook heb ik nog slingshot fuell in gedachten

Dudes bedankt hea.
Morres

Antwoord #1 Juli 17, 2007, 23:28:17
edit2Rapporteer  
vraag arno('raggen'), denk dat ie raven zegt
Wie?
Gast
Antwoord #2 Juli 17, 2007, 23:36:12
edit2Rapporteer  
Op 24meter lijnen vliegen ze bijna het zelfde
slufterhufters.com

Antwoord #3 Juli 17, 2007, 23:46:09
edit2Rapporteer  
Tja, freestyle en je neemt de Torch III, tevens ook big air.

Gruwelijk vette kite die Torch III.
Goonie

Antwoord #4 Juli 18, 2007, 00:43:02
edit2Rapporteer  
Tja torch kan ik niks van zeggen.. geen ervaring mee maar ik vaar nu met raven waar ik er 3 van heb (tevens te koop ha ha) maar hiervoor reed ik met een slingshot feul 13 nu dus raven 9 12 16.. maar het verschil wat ik merk met deze twee is dat de raven je gewoon big air geeft en je agresief het water uit trekt terwijl de feul meer de continu druk had zowel met varen als springen. Maar goed dat is ieder zijn eigen gevoel wat ie wil hebben maar ik kan je wel zeggen dat ik zeker blij ben met de raven's ook al gaan ze weg.

:-)
slufterhufters.com

Antwoord #5 Juli 18, 2007, 00:50:03
edit2Rapporteer  
Welke Ravens heb je.

De vraag was naar de Raven III, Torch III of Feul 2007.
Kevin

Antwoord #6 Juli 18, 2007, 01:38:13
edit2Rapporteer  
Als ik zo hoor wil je verder met freestylen dus TorchIII

Raven toch echt net wat meer big air en Torch net was meer Freestyle dus TorchIII doen.

mzzl Kevin
Goonie

Antwoord #7 Juli 18, 2007, 01:45:19
edit2Rapporteer  
Ik vaar met de raven II 5th line..
torchjelle

Antwoord #8 Juli 18, 2007, 01:47:56
edit2Rapporteer  
de raven III schijnt wel beter te zijn geworden met freestyle ten overstaande  van zijn voorgangers raven II en raven I maar toch had voor de torch III gegaan heb hem zelf oowk sinds kort en egt een super kite, beter low end en nog betere high end als de torch II en torch I dus ik had voor de torch III gegaan als ik jouw was
flupje

Antwoord #9 Juli 18, 2007, 02:57:03
edit2Rapporteer  
Ik vaar zelf met de Torch III en vind het een geweldige kite. Hij is feller als de Torch II heb ik wel gemerkt. Ik heb met de Raven geen ervaring.
xray

Antwoord #10 Juli 18, 2007, 04:45:18
edit2Rapporteer  
Tja, er zijn ook zat mannen bijvoorbeeld op de slufter die er meer dan goed mee freestylen met de Raaf 3. Hangtime is zeker beter dan de T3......en persoonlijk vindt ik hem net wat makkelijker in het algemeen (niet specifiek freestyle)...
slufterhufters.com

Antwoord #11 Juli 18, 2007, 13:44:27
edit2Rapporteer  
Das raar Raymond... ik ga toch echt hoger en blijf langer hangen met mij Torch III dan de andere Raaf III kiters hahahaha.

Maar ik heb het geprobeert met de raaf III dezelfde tricks te doen als met mijn Torch III, en moet zeggen dat het zwaarder en moeilijker wordt met de Raaf III, de boost en pull is harder, tevens draait de kite iets minder snel rond.

De Raaf III is in algemeen gebruik lekker makkelijk.
De Torch III is voor freestyle lekker makkelijk.
xray

Antwoord #12 Juli 18, 2007, 17:37:11
edit2Rapporteer  
Laten we geen welles nietes discussie over de hangtime doen Arno.. Torch is al meer dan goed maar ik heb meerdere mensen gesproken die die van de Raven beter vinden...en dat is mijn ervaring ook...
KiteDemon

Antwoord #13 Juli 19, 2007, 00:44:38
edit2Rapporteer  

Maar ik heb het geprobeert met de raaf III dezelfde tricks te doen als met mijn Torch III, en moet zeggen dat het zwaarder en moeilijker wordt met de Raaf III, de boost en pull is harder, tevens draait de kite iets minder snel rond.

Daar heb je het.......Torch is dus eigelijk voor pussy's.......Moewaahaaaahaaa.

Maar ff serieus, beide kites zijn ontworpen voor specifieke doeleinden, en dat voel je goed.
Smaken verschillen en meningen blijven subjectief, dus je kan er alleen maar achter komen door zelf eerst met de kites te varen om erachter te komen waar je de meeste fun mee hebt.
En kiten draait nou eenmaal om de fun en niet om imago.
Het blijft onzinnig om aan anderen te vragen waar jij de meeste fun aan zal beleven.
slufterhufters.com

Antwoord #14 Juli 20, 2007, 04:09:21
edit2Rapporteer  
En toch ga ik hoger...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.