Morgen Oostvoorne

JCS

Berichten: 259
Juli 21, 2007, 18:26:30
edit2Rapporteer  
Hay mede-kiters

Gezien de omstandigheden en de voorspellingen voor morgen lijkt het mij een chill idee om voor het eerst met mijn eigen kiteset het water op te gaan. (heb lessen al gehad)

Voorspellingen zien er goed uit lijkt mij, of interpreteer ik dit verkeerd? 'Kheb een North Rhino 04 12m² en weeg 80kg.

Zou het erg druk zijn morgen op Oostvoorne of valt dat wel mee?

Ik zal morgen aan een local vragen of hij/zij mij even kan uitleggen hoe de kitezone daar loopt, ik heb al wel wat hier gelezen daarover maar vaak wordt alles veel duidelijker als je daar inderdaad ook staat.

Groeten en misschien tot morgen dan (vaar een rood/wit/blauwe Rhino met een North Converter),

Jasper
Koenani

Berichten: 76
Antwoord #1 Juli 21, 2007, 18:57:10
edit2Rapporteer  
ik ben vandaag geweest (ook beginner) om uurtje of 12 stonden er zo'n 60 kites in de lucht. Je moet dus echt goed zoeken naar een plaatsje en dan lekker teruglopen als je weer een stuk vooruit ben getrokken
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juli 21, 2007, 21:03:30
edit2Rapporteer  
In het weekend is het heel druk op Oostvoorne. Wil je dan fatsoenlijk oefenen, dan moet je zo ver mogelijk doorlopen. Dit is echt een hele wandeling, maar dan heb je ook geen last van de kitescholen en andere beginners.

Kun je eenmaal redelijk varen, dan kun je je tussen de scholen en beginner doorwurmen, want zo druk is het helaas.
JCS

Berichten: 259
Antwoord #3 Juli 21, 2007, 21:25:06
edit2Rapporteer  
Hmz... en hoe zit het op de Brouwersdam? Is het daar even druk of is die spot minder geschikt voor beginners?
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #4 Juli 21, 2007, 22:17:49
edit2Rapporteer  
@ JCS

ik ging na mn lessen ook op brouwersdam (had daar ook les gehad)
Toen ging he niet echt lekker.. vorig weekeind op Oostvoorne geweest, *Was druk schijnt* en daar heb ik echt heeerlijk gevaren, serieus!
Ik ben verder niet eens doorgelopen, ht was vloed en je kon echt super goed oefenen!
Ik ben er morgen ook weer;) Lekker naar Autoplaya hoor, ze houden daar echt wel rekening met elkaar, en ik ben er heilig van overtuigt dat je het daar ook snellr leert omdat je kan staan (waterstart voordeel!)

Brouwersdam is bst lekker, maar is ook druk morgen (DUITSERS) en je kan er nit lang staan, wat echt niks is want je zal niet makkelijk van links naar rechtsvaren in 1 x Wink
JCS

Berichten: 259
Antwoord #5 Juli 21, 2007, 22:32:00
edit2Rapporteer  
Hay Aardbei,

Bedankt voor je info, ik denk dat ik ook wel naar Oostvoorne ga. Brouwersdam is een heel eind verder voor mij en moet mn ouders kilometergeld betalen.

't is d'r geloof ik alleen wel morgenmiddag eb, dus dan moet je weer een behoorlijk eindje lopen daar of heb ik dat fout?

Greetz,
Jasper
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #6 Juli 21, 2007, 23:17:32
edit2Rapporteer  
Hay Aardbei,

Bedankt voor je info, ik denk dat ik ook wel naar Oostvoorne ga. Brouwersdam is een heel eind verder voor mij en moet mn ouders kilometergeld betalen.

't is d'r geloof ik alleen wel morgenmiddag eb, dus dan moet je weer een behoorlijk eindje lopen daar of heb ik dat fout?

Greetz,
Jasper

Mmm.. bereid je maar voor op een flinke wandeling!
Misschien kunnen je ouders je afzetten tot de slagboom (scheelt meter of 200/300), je moet zowieso 10 minuten/kwartier lopen.
als het er 's middags eb is, moet je alsnog je zooi bij de duinen neerleggen,want als het werr vloed wordt wil je natuurlijk niet dat je zooitje meespoeld.
Ach ja, een stuk lopen.. datben je echt alweer vergeten hoor als je je (eerste?) meters maakt Wink

Ik heb daar in 1 middag echt heel lekker (naar rechts) leren varen.. Dus morgen Oostvoorne?
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7 Juli 21, 2007, 23:30:18
edit2Rapporteer  
ja morgen oostvoorne...neem skimboard ook mee voor het geval dat  (tong_kitesmiley)
JCS

Berichten: 259
Antwoord #8 Juli 21, 2007, 23:51:38
edit2Rapporteer  
Ben d'r al een paar keer geweest dus weet hoe de situatie is daar.

En tja... die wandeling, laten we die maar gewoon zien als goeie warming-up Wink

Tot morgen dan waarschijnlijk (tot nu toe ziet alles er naar uit dat het gewoon door gaat:))
~zennY~
Gast
Antwoord #9 Juli 22, 2007, 00:49:53
edit2Rapporteer  
Kom morgen denk ik ook naar Oostvoorne.. Je kan er zeker lekker oefenen als het iets te druk is loop ik gewoon een stukje door.. Als je me morgen ziet heb een blauw/gele boxer.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.