Morgen Oostvoorne

JCS

Berichten: 259
Juli 21, 2007, 18:26:30
edit2Rapporteer  
Hay mede-kiters

Gezien de omstandigheden en de voorspellingen voor morgen lijkt het mij een chill idee om voor het eerst met mijn eigen kiteset het water op te gaan. (heb lessen al gehad)

Voorspellingen zien er goed uit lijkt mij, of interpreteer ik dit verkeerd? 'Kheb een North Rhino 04 12m² en weeg 80kg.

Zou het erg druk zijn morgen op Oostvoorne of valt dat wel mee?

Ik zal morgen aan een local vragen of hij/zij mij even kan uitleggen hoe de kitezone daar loopt, ik heb al wel wat hier gelezen daarover maar vaak wordt alles veel duidelijker als je daar inderdaad ook staat.

Groeten en misschien tot morgen dan (vaar een rood/wit/blauwe Rhino met een North Converter),

Jasper
Koenani

Berichten: 76
Antwoord #1 Juli 21, 2007, 18:57:10
edit2Rapporteer  
ik ben vandaag geweest (ook beginner) om uurtje of 12 stonden er zo'n 60 kites in de lucht. Je moet dus echt goed zoeken naar een plaatsje en dan lekker teruglopen als je weer een stuk vooruit ben getrokken
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juli 21, 2007, 21:03:30
edit2Rapporteer  
In het weekend is het heel druk op Oostvoorne. Wil je dan fatsoenlijk oefenen, dan moet je zo ver mogelijk doorlopen. Dit is echt een hele wandeling, maar dan heb je ook geen last van de kitescholen en andere beginners.

Kun je eenmaal redelijk varen, dan kun je je tussen de scholen en beginner doorwurmen, want zo druk is het helaas.
JCS

Berichten: 259
Antwoord #3 Juli 21, 2007, 21:25:06
edit2Rapporteer  
Hmz... en hoe zit het op de Brouwersdam? Is het daar even druk of is die spot minder geschikt voor beginners?
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #4 Juli 21, 2007, 22:17:49
edit2Rapporteer  
@ JCS

ik ging na mn lessen ook op brouwersdam (had daar ook les gehad)
Toen ging he niet echt lekker.. vorig weekeind op Oostvoorne geweest, *Was druk schijnt* en daar heb ik echt heeerlijk gevaren, serieus!