(HJ) MINI-ME
|
Wat vraagt hij er voor en wat is je kite ervaring cq niveau
|
|
|
youne nl
|
kan net surfen ik heb t geleerd met sling shot octane ik wil nou graag met eigen vlieger verder hij vraagt er 350 euro voor ik weeg 80 kg en hij is uit 2005
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Is niet een crap kite.... meer zeg ik niet. En ja heb ermee gevaren. Tis dus positief.
Weet natuurlijk niet in wat voor staat ie is, maar normaliter kun je daar hoop lol aan hebben als je wat meer gevorderd bent.
|
|
|
Gertjan
|
Welke maat is de raven dan? En is dat 350 euro met of zonder bar? Reparaties?
De raven is een kite die ontworpen is voor hoog springen en veel air time. Als dit je aanpreekt heb je met de raven een leuk speeltje. Wanneer je eerst 1 kite wil zou ik de 12 meter nemen en er later een 9m raven bij kopen.
Raven is geen kite voor beginners, bij drukke spots kun je het moeilijk krijgen als je even snel moet uitwijken. Je kan dan beter een bow of C met veel depower kopen (vegas 2006, tribal, impact)
|
|
|
Wie?
Gast
|
Omg veeel te duur voor 350 koop je nieuwe raven2 K.O
|
|
|
Goonie
|
Heb hier nog drie liggen. Naish raven 2005 allen in de zelfde zwarte kleur.. een 9 12 16.. met bar.. Als je intresse hebt doe ik hem voor een leuk prijsje aan je weg.. ik moest het zelf tenslotte ook zo doen in het begin..
|
|
|
Geronimo79
|
350 voor een 2005 kite is wel wat duur... met een bar max 299... lijkt me...
|
|
|
WaZuP
|
jonge, is heel simpel
prijs is veel te duur, en de raven vind ik persoonlijk echt geen fijne kite zwaar te sturen zelfs de 8, super lompe kracht en niet snel sturend, en moeilijke sweetspot
de octane daarinj tegen is een van de beste kites ooit gemaakt super snel licht op de bar gote sweet spot heel goed in vlagen etc,
als je de octane bent gewend kune j beter aan een rhino 5 denken uit 2005 en die heb je echt al voor 250e compleet
|
|
|
dkite
|
De raven 12m is een goeie kite. En persoonlijk vind ik het ook een kite waarmee je als beginner wel uit de voeten kan. De raven is stabiel, hij geeft voldoende feedback door de bar waardoor je sneller leert voelen waar de kite staat en hij draait niet te snel waardoor oversturen minder snel voorkomt (meest gemaakte beginnersfout).
Enige nadeel is het depower bereik. Maar misschien ben ik verziekt door mijn Shockwaves. Als je het geld hebt voor een SLE of bow is dat de betere keuze als beginner. Maar een hoop beginners die een beperkt budget hebben kunnen ook best een 2005-2006 kite kopen die uitgerust is met 5de lijn... de raven valt in die categorie maar ook een Cabrinha Nitro of CO2, Slingshot, North....etc... ect...
|
|
|
youne nl
|
ik heb zeker intresse hoeveel moet je ongeveer hebben voor die 12 m2 kite is trouwens wel helemaal compleet en geen beschadigingen harstikke bedankt weer mensen echt grandioos dit forum Heb hier nog drie liggen. Naish raven 2005 allen in de zelfde zwarte kleur.. een 9 12 16.. met bar.. Als je intresse hebt doe ik hem voor een leuk prijsje aan je weg.. ik moest het zelf tenslotte ook zo doen in het begin..
|
|
|
Goonie
|
Ja nou ik doe het alleen als komplete set weg omdat ze gewoon bij elkaar horen maar voor alle drie wil ik 650 en ze zijn alle drie nog in goeie staat alleen in de 9 zit een hele kleine reperatie die profesioneel is gerepareerd.
|
|
|
WaZuP
|
als je een octane bent gewend zou ik zeker geen bow/sle nemen, en eerst eens die ravens testen, want geloof me je gaat er echt een andere kant mee op kwa vliegeigenschappen
|
|
|
Traxas
|
Raven 2005 is inderdaad Crap. Maar dat is natuurlijk ook maar een mening, mijn mening.
Kijk nog eens verder.. Probeer eens wat kites.
|
|
|