Elevation
|
officiele release van the shoot is lenten is nog geeneens uit, ga er maar vanuit dat fuel nog ff op zich laat wachten..
|
|
|
Wie?
Gast
|
Ja vandaag kon je fuels 08 proberen @ bdam
|
|
|
jurrr
|
zijn er al foto's van de kites??
|
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Heb vandaag ook de rev gezien @ brouwers Ziet er wel leuk uit, helaas had ik geen camera...
|
|
|
bignelis
|
Wat een BROODJE AAP TOPIC!!!
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Broodje aap???
De slingshot young riders bus was er etc...
|
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Voila daar heb je hem, Met 1 katrol aan elke kant, zodat de voorste bridle in verbinding staat met de achterste. dat was het eerste wat me opviel
|
|
|
harryCab
|
Zie aan je avator dat je SS vaart, onderbouw je reactie waarom dit een broodje aap topic is. Meerdere mensen hebben deze '08 shit gezien dus........ Net zeker een '07 SS kite gekocht voor de volle mep?
|
|
|
Flakkee-John
|
Als je er niet geweest ben, denk ik dat je eerst na moet denken voordat je wat zegt, want de nieuwe rev en de fuel 2008 waren wel degelijk aanwezig op strand en in de lucht dus idd De nieuwe fuel ziet er strak uit weinig grote aanpassingen, wat kleine nuance verschillen aan de kite, maar wat uber is moet je niet te veel aan veranderen en alleen wat bijshapen. by the way de fuel is volgend jaar zoals het er nu naar uit ziet in 3 kleuren en de rev ziet er ook uber uit en zal zoals ik denk een mooi plaatsje in gaan nemen in de hybridekites
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
John heb jij gevlogen met de nieuwe fuel? Want als ik het zo hoor is het niet echt nodig om te upgraden van de 07 naar de 08?
|
|
|
Flakkee-John
|
ik heb ze alleen bekeken en nog niet mee gevlogen, had hier helaas geen tijd meer voor. Ik ga zsm een uitgebreide review geven, maar de grote verschillen tussen 2006 en 2007 waren echt heeeel erg duidelijk. Ik denk dat dit nu wat minder zal zijn. Ik zou ook niet weten wat ze eraan moeten verbeteren, want 2007 is gewoon toppie.
En het leuke van alle poeha rond de nieuwe naish gear, terwijl zonder poeha en veel bravoer er ineens een berg nieuw 2008 kite op het strand lagen vandaag.
|
|
|
yvesvg
Geen avatar
|
Idd... De fuels heb ik niet echt op gelet, mr de revs vielen echt op... Jammer van de wind die het niet meer zag zitten...
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah das mooi:) zou alleen heel graag wel een keer die lunacy willen testen, want mijn boardje is wel aan vernieuwing toe!
|
|
|
kitertjuh
|
de rev en fuel2008 waren idd te testen. Was dealers meeting.
Fuel 2008 is niet veel veranderd. Hij is alleen nog steviger en beter afgewerkt. Wat de vlieg eigenschappen beinvloed. De bar is het zelfde alleen verstevigd(letters vallen er niet meer uit en hij slijt minder snel waar je depower koord zit)
Het waaide vandaag erg weinig dus heb hem alleen op strand kunnen vliegen. Dus valt niet veel over te zeggen.
De rev is de opvolger van de link. Zonder pully's.
De rev is er over ongeveer 5 weken leverbaar de fuel rond sept/okt
|
|
|
Hessel
|
www.s2as.comDaar staat de SS Rev op bij de kites en wat fotos van de 2008 SS SX, Misfit en Lunacy bij de boards. De prijzen die erbij staan zijn trouwens niet de echte prijzen, dus geen idee waarom die erbij staan. Maar ze zien er leuk uit
|
|
|
Flakkee-John
|
Ik heb de lunacy al gevaren en is echt een uber boardje. reageert echt direct, nog dicercter als mijn 2007 pro-x. Board valt wel een beetje te vergelijken met de pro-x 2007, maar alles net iets meer zal ik maar zeggen.
De pop is ook mega van het board. Al met al is mijn gevoel een soortgelijk board als de pro x maar dan de custom ik denk dat ik het beste zo kan verwoorden. Ook de tips bevatten goede flex om landingen super te kunnen landen. Een bocht inzetten dat is echt ff wennen zo snel en direct het board die bocht snijdt. Even aankanten en woppaaaaa de pop is echt mega.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
lekker, de pro-x van dit jaar vind ik ook heerlijk varen, maar wil zelf even wachten totdat ik ook de lunacy kan testen!
|
|
|
WaZuP
|
heeft niemand een paar fototjes kunne schietten?
ben wel benieuwd naar die 8 fuel
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Dus dit is de REV? tja.....mijn menig: slingshot moet zich niet bezig houden met bows, maar lekker vol houden met c Zie maar aan de turbo diesel, de feul is zo intens populair dat ze die dingen amper verkopen Maar dit is mijn mening (voordat ik vermoord word ) mzzsl
|
|
|