Naish Haze gevonden

spoetnik

Juli 28, 2007, 00:29:08
edit2Rapporteer  
Vandaag een Naish Haze gevonden op de parkeerplaats van de Autoplaya. Ben je 'm kwijt, laat me dan weten hoe laat je bent vertrokken van de parkeerplaats, en in wat voor auto.
Morgen (ochtend) ben ik er weer, dus kan je 'm terug krijgen. Joepie
Nick van Kampen

Antwoord #1 Juli 28, 2007, 01:05:12
edit2Rapporteer  
Lekker laten liggen, ziet er toch niet uit die boards... kom hem anders v.d winter maar langs brengen om de openhaart op gang te brengen.

Houdoe
spoetnik

Antwoord #2 Juli 28, 2007, 01:07:58
edit2Rapporteer  
zeg dan niks..........
spoetnik

Antwoord #3 Juli 28, 2007, 01:16:21
edit2Rapporteer  
Zo de eigenaar gevonden, alles op z'n pootjes terecht gekomen. YeSS
tniers

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 28, 2007, 01:20:18
edit2Rapporteer  
Spoetnik je bent een held!!!! Bedankt!
Say no more.

Thomas

Vandaag een Naish Haze gevonden op de parkeerplaats van de Autoplaya. Ben je 'm kwijt, laat me dan weten hoe laat je bent vertrokken van de parkeerplaats, en in wat voor auto.
Morgen (ochtend) ben ik er weer, dus kan je 'm terug krijgen. Joepie

bandito

Antwoord #5 Juli 28, 2007, 02:05:22
edit2Rapporteer  
ik geloof dat de youngblood ook heel goed is voor de openhaard
Jolien.

Antwoord #6 Juli 28, 2007, 02:14:33
edit2Rapporteer  
Lekker laten liggen, ziet er toch niet uit die boards... kom hem anders v.d winter maar langs brengen om de openhaart op gang te brengen.

Houdoe

Jeeeeemig. jij ben echt een ontiegelijke zeikerd. al jouw reacties zijn gewoon negatief en zinloos...
Nick van Kampen

Antwoord #7 Juli 28, 2007, 03:53:17
edit2Rapporteer  
Hahaha Berry, morgen Wijk aan Zee... kom je weer stiekem kijken hoe ik handlepassie stick ?
Erikjee
Gast
Antwoord #8 Juli 28, 2007, 04:02:12
edit2Rapporteer  

Houdoe

Jeeeeemig. jij ben echt een ontiegelijke zeikerd. al jouw reacties zijn gewoon negatief en zinloos...

Echt he, hij kraakt alles maar af en bent zo negatief ! (huilen_kitesmiley)
Dat is slecht voor je, vrolijk zijn leef je langer.. Joepie
Merc
Gast
Antwoord #9 Juli 28, 2007, 04:05:30
edit2Rapporteer  

Houdoe

Lekker maatschappelijke verantwoord. Zullen we dan ook maar met jouw board oen. Volgens mij piep je dan anders!!!

Hahaha Berry, morgen Wijk aan Zee... kom je weer stiekem kijken hoe ik handlepassie stick ?

lekker belangrijk??  schater ThumpDown
Goonie

Antwoord #10 Juli 28, 2007, 19:45:41
edit2Rapporteer  
Tja en ik altijd maar denken dat het een vriendelijke sport is onder elkaar maar helaas zitten er altijd van die mensen tussen die er tegen in gaan en als ik eerlijk ben vind ik het echt SUPER TOP dat hij het board op kitehigh zet. Stel dat ie er lang voor heeft gespaard en dat hij er stapel gek mee is en onverwachts en overhaast weg moest en zijn board laat liggen en er dan iemand is die even meld waar het board is dan ben je toch super blij. En krijg je een goed gevoel als je dan weer met elkaar op het strand staat te kletsen.
Kom op lui doe ff normaal..

Enjoy the flying.. :-)
spoetnik

Antwoord #11 Juli 28, 2007, 20:02:26
edit2Rapporteer  
idd, de sport is vet, en de mensen eromheen zijn (blijkbaar uitzonderingen daargelaten) super chill. Dus niet zeiken, laten we het gezellig houden.
xray

Antwoord #12 Juli 29, 2007, 02:59:20
edit2Rapporteer  
Nicogo, laatste waarschuwing!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.