pro limit felix 2004 schuift omhoog

Spoon

Juli 28, 2007, 17:06:50
edit2Rapporteer  
Hey dudes en dudettes,

ik heb dus deze trapeze en eigenlijk is het enige wat eraan bevalt het simpele sluit systeem.
Wat dus niet bevalt is dat de trapzeze ontzettend snel omghoog schuift tijdens het kiten . zo erg dat hij binnen no time onder mn oksels zit. En dan zit hij zo strak dat ik kramp krijg in mn buik.
Heeft iemand hier ook last van of vaart iedereen al met zo'n mystic warrior?
ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niets vinden over de felix 2004.

Nu weet ik dat de mystics zo goed als niet omhoogschuiven maar daar komt mn ijdele kant weer naar voren. Ik vind deze niet zo mooi.
Zijn er ook andere trapeze's die goed blijven zitten?
Ik vond de dakine tabu (die met dat camo printje) er wel vet uit zien maar er zijn geen shops bij mij in de buurt (rotterdam) die deze verkopen.

Iemand iedeeen of andere opties?
graag!!
Thnx alvast
Davidoff
Gast
Antwoord #1 Juli 28, 2007, 17:41:13
edit2Rapporteer  
dude,

Toch een kwesie van strakker zetten. Veel voorkomend probleem bij de mystics. ThumpDown

try

David schater
Matjas the scissor-kid

Antwoord #2 Juli 28, 2007, 17:59:57
edit2Rapporteer  
hij heeft een prolimit, maar je moet inderdaad veeel strakker zetten of een kleinere maat nemen  ThumpsUp ThumpsUp

Niet mee rond blijven lopen want is niet goed voor je  (sealedlips_kitesmiley) loser ThumpsUp
spoetnik

Antwoord #3 Juli 28, 2007, 20:05:52
edit2Rapporteer  
Siem de Jong in Delft verkoopt volgens mij die Dakine Tabu. Als ik jouw was zou ik wel ff bellen voordat je in de auto springt.
Matthijs?!

Antwoord #4 Juli 28, 2007, 21:06:10
edit2Rapporteer  
ja en eurofun center in oostvoorne volgens mij ook zag een camu printje hange weet niet of die het was waarschijnlijk wel maar zou net als spoetnik zei ook ff belle voordat je er heen gaat
Morres

Antwoord #5 Juli 29, 2007, 04:03:10
edit2Rapporteer  
mijn prolimit waist pro uit 2004 ad precies zelfde, ik maak voor mn 2007 model nu zo'n strap als mystic er onderaan heeft
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.