Oneill the crowning

tibogoderis

Geen avatar

Berichten: 3
Augustus 10, 2007, 12:49:27
edit2Rapporteer  
Hallo iedereen

Zoals de meesten waarschijnlijk al weten is er in oktober een invasie van de Belgen op de waddeneilanden gepland.
De voting is hiervoor begonnen en om mee te gaan heb ik stemmen nodig.
Er kan elke da opnieuw gestemd worden en ik zou het echt tof vinden moesten jullie hier eens tijd voor maken zodat ik mee kan!

Je kan dit doen door naar de site http://www.oneillthecrowning.be te gaan.
Eerst druk je bovenaan op guest riders en dan onderaan op vote. In de lijst van kitesurf men duid je Tibo Goderis aan.
Dan vul je nog je naam en emailadres in en je drukt op vote!

Alvast bedankt aan iedereen

Tibo
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #1 Augustus 10, 2007, 13:05:46
edit2Rapporteer  
Site is mooi qua lay-out, maar als er zo gestemd moet worden..... zullen er niet veel stemmen worden uitgebracht.... Er staat niet eens waar je je naam etc in moet vullen. Alleen maar drie lijnen waarachter gele driehoekjes verschijnen... als je op vote klikt. Kortom mijn stem is niet doorgekomen. ;-)
tibogoderis

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 Augustus 10, 2007, 13:09:33
edit2Rapporteer  
eerste vakje is je voornaam tweede achternaam en derde email.
In firefox werkt ie wel!
Borec

Geen avatar

Berichten: 70
Antwoord #3 Augustus 10, 2007, 13:16:35
edit2Rapporteer  
Ik heb gestemd. ;-) Je kan als je wil zo vaak voten als je wilt.... Ik heb nl. niet mijn eigen gegevens ingevuld om spam te voorkomen... IP-adres wordt niet gecheckt dus je kan gewoon allerlei namen invullen en voten.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.