Tip voor de beginner.

3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #25 Augustus 10, 2007, 17:22:24
edit2Rapporteer  
dudes ik vlieg ook inderdaad redelijk voorin maar nog altijd meer dan 30 cm van de kant en thats just the point nu blij ? Smiley
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #26 Augustus 10, 2007, 17:23:19
edit2Rapporteer  
jezus gast... ik had niet verwacht van je dat je er zo sterk tegen in ging...

dat azijn pissen moet es stoppen op kitehigh Smiley

t was toch een leuk dagje en t lijikt mij een handige tip maja

Jongens als je fout zit geef het toe en indien niet zeg het gewoon. Dan is het toch klaar? Zit hier nog niet zo lang, maar moet zeggen dat er her en der toch wel een hoop "explosief" gedrag is. Denk na voor je iets opschrijft en maai niet gelijk iemand zijn benen onder zijn lijf vandaan. Opbouwende kritiek moet er zijn, maar breng het op een iets subtielere manier....

Hou het gezellig!! InLove

Goed punt nieuw aanpak op page 2
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #27 Augustus 10, 2007, 17:24:44
edit2Rapporteer  
Ik maak regelmatig klappertje waarna ik makkelijk 50 meter achter m'n kite wordt meegesleurd, iets wat ik ook regelmatig bij andere gevorderde of beginners zie. Wanneer je met flinke snelheid op de kademuur (bij voetpad) klapt heb je het toch slecht. Vooral in Muiderberg moet je je realiseren dat je een mega obstakel voor je neus hebt.
Wanneer je 1 jaar kite denkt je dat voldoende ervaring hebt en denk je lachend terug aan je eerste meters, na 3 jaar kiten denk je wederom dat je veel ervaring hebt en denk je lachend terug aan de blunders die je na 1 jaar kiten maakte, na 7 jaar kiten leer ik nog steeds........iedere sessie!

als t goed is leer je iedere dag Wink zo ook ik maja
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #28 Augustus 10, 2007, 17:25:04
edit2Rapporteer  
Kom dan ook niet zo ongelovelijk het mannetje uithangen met 'hey beginnertjes'. Terwijl je zelf een beginner hebt. En dan ook nog eens lopen lullen dat je kite controle hebt. Jonge klopt allemaal geen zak van.

Ik bedoel met die 30 meter uit de kant niet dat je dicht bij de kant springt... Ik bedoel puur dat jij hier loopt te praten alsof je 1 of andere pro bent. Terwijl je zelf ook de controle niet over al die dingen hebt.

En wat azijnzeikers betreft ( zie je msn), ben jij niet diegene die dit topic aanmaakte?
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #29 Augustus 10, 2007, 17:30:51
edit2Rapporteer  
Kom dan ook niet zo ongelovelijk het mannetje uithangen met 'hey beginnertjes'. Terwijl je zelf een beginner hebt. En dan ook nog eens lopen lullen dat je kite controle hebt. Jonge klopt allemaal geen zak van.

Ik bedoel met die 30 meter uit de kant niet dat je dicht bij de kant springt... Ik bedoel puur dat jij hier loopt te praten alsof je 1 of andere pro bent. Terwijl je zelf ook de controle niet over al die dingen hebt.

En wat azijnzeikers betreft ( zie je msn), ben jij niet diegene die dit topic aanmaakte?

is een tip geven azijn pissen als je mensen uit de boom hebt moeten plukken? dat zijn feiten.

ik zeg toch niet dat ik een pro ben zeg alleen dat t gewoon handig is als je een stukkie verder door gaat varen.

die tip kreeg ik van iemand en nu post ik hem want vond het wel een goeie
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #30 Augustus 10, 2007, 17:32:03
edit2Rapporteer  
Zie post 1 Wink
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #31 Augustus 10, 2007, 17:46:20
edit2Rapporteer  
Zie post 1 Wink

zie post 2: + ik ben geen beginner.

zie post1=aangepast na alle kritiek die je om je oren kreeg.

3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #32 Augustus 10, 2007, 18:26:31
edit2Rapporteer  
ik vind iemand een beginner die niet weet hoe die moet varen of het net aan weet.

ik ben geen pro of vet goeie ofzo ben intermediate.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #33 Augustus 10, 2007, 21:30:32
edit2Rapporteer  
@ youne.  (kiss_kitesmiley)  loser
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #34 Augustus 11, 2007, 03:28:22
edit2Rapporteer  
net aan weet.

Dan zeg ik dus niks fout
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.