DENNS
|
morge @ autostrand met me vriendin heeft nu 2 lesjes gehad:D en ze gaat morge voor het eerst kite, dus zal zelf niet veel beulen:P, maarja is altijd leuk:D
laterzz
(vegas 12 roze/zwart)
Heej ik zag je dude! Waarom word jij nog niet gesponsord.....? hahaha zou het niet weten:P:P wie was jij dan:D? ps: alles is welkom:D
|
|
|
180cc
|
Morge ben ik er waarsh ook:D
|
|
|
DeLirium
|
Gaat er vandaag nog iemand richting Oostvoorne? 12 knoopjes voorspeld. Uit ervaring weet ik dat de Windguru er vaak naast zit, hopelijk schat ie het vandaag te laag in!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zuid is een k*t richting helaas, ik kijk het nog even aan
|
|
|
R.B.
|
Zuid is toch nog best te doen. IK ga zo rijden naar autostrand is alweer een tijdje ffies geleden dat ik daar was dus heb er zin in. En als ik de voorspellingen zo sie gaat het lekker waaien vandaag hoor.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
zuid komt helaas over de duinen, maar het kan net zo goed lekker worden! vanuit waar rij jij R.B.?
|
|
|
R.B.
|
vanuit Maassluis heb je vervoer nodig dan??
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik heb pas een auto om 3 a 4 uur..dus vervoer zou wel handig zijn, alleen kom jij vanuit maassluis langs rdam?
|
|
|
R.B.
|
Niet helemaal maar (in 10 min ben ik er wel vanuit maassluis) ik ben in een goede bui vandaag ennn het is een lease auto die ik nog maar tot 31 augustus heb dus nu kan ik er nog van profiteren.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
weet je heel misschien ook waar je ergens langs rdam komt? kan ik daarheen fietsen
|
|
|
R.B.
|
waar woon je dan rij ik wel die kant op
|
|
|
|
DeLirium
|
Hey, Maassluis! Daar woon ik ook! Misschien eens telefoonnummers uitwisselen voor de volgende keer, kunnen we carpoolen, dat spaart benzine & milieu! Ikke: 06-43257864, heb een tweepersoons auto en een busje die niet vaak van stal komt...
|
|
|
Ethicus
|
Gaan er morgen (woensdag) nog lui naar Oostvoorne?
|
|
|
DENNS
|
Zekrrrr woensdag aanwezig op autostrand dikke wind!!!!!!!
|
|
|
Spike_L
|
Vanmiddag ook present, als de wind niet TE hard wordt... is nu 9 m/s das perfect voor mijn waroo 12m!
|
|
|
180cc
|
Kan ik morge toevalig met iemand mee rijde? Ben vandaag niet gegaan omdat zuid erg vlaggerig is.
|
|
|
Lex
|
ppfff was echt te vlagerig....was niks.
|
|
|
TtHoM@s
|
Zekrrrr woensdag aanwezig op autostrand dikke wind!!!!!!!
Duidelijk!!!!!!! aleen eerst naar dat klote werk anders kan ik die klote kite's niet betalen (tong_kitesmiley)
|
|
|
R.B.
|
@delerium u bent toegevoegd op msn
maar vandaag was de wind echt te vlagerig was niet leuk meer
|
|
|