GEVONDEN

tniers

Geen avatar

Augustus 16, 2007, 03:48:58
edit2Rapporteer  
Op Scheveningen vond ik vandaag een bar en een pomp. Vertel me welke bar en pomp je mist en waar je hem liet liggen en je hebt hem terug.

Thomas
youne nl

Antwoord #1 Augustus 16, 2007, 12:50:17
edit2Rapporteer  
halleee ben al een poos geleden mn bar en pomp verloren kan best op scheveningen geweest zijn op t strand bij t kite gedeelte. is t een gele pomp en een wikipa bar voor een 12 m2 ? zo ja is t van mij laat ff wat horen?groetjes
tniers

Geen avatar

Antwoord #2 Augustus 16, 2007, 15:02:36
edit2Rapporteer  
Nee het zijn niet jouw spullen. Neem contact op met Jumpteam (www.jumpteam.nl) die op het strand van Scheveningen zitten. Ze hebben veel spullen gevonden.
Succes
Thomas

halleee ben al een poos geleden mn bar en pomp verloren kan best op scheveningen geweest zijn op t strand bij t kite gedeelte. is t een gele pomp en een wikipa bar voor een 12 m2 ? zo ja is t van mij laat ff wat horen?groetjes

youne nl

Antwoord #3 Augustus 16, 2007, 16:40:18
edit2Rapporteer  
ok was mooi geweest zunde dus ik ben gelijk gaan informeren alvast bedankt jeroen

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.