Wil der weer 1 een nieuwe kite

TtHoM@s

Berichten: 1558
Augustus 24, 2007, 01:07:42
edit2Rapporteer  
eej,

Ik vaar nu waroo 7 en 12  en ik wil binnekort een nieuwe 12 gaan kopen. (staat te koop)
maar ik weet niet waar ik moet zoeken en wat ik moet gaan testen.
En wil toch ook even jullie mening hebben.

Ik zoek een 2007 kite waarmee je lekker kan uithaken(en alles wat daarbij komt kijken)
1jte met lekker veel depower, lift zit bij de meeste 07 kite's waarschijnlijk wel in het standaart pakket
Ik kite al en jaar of 2 en kan dus al gewoon kite (loopen, s-bent en wil overgaan op hp)

op het oog had ik: gaasta Max 12, torch 3 12, waroo 11, (..vul in..)    torch is stuk duurder dus moet ook wel stuk beter zijn  (tong_kitesmiley)

en dus gelijk de vraag of de waroo 07 waroo hier geschikt voor is (SLE mag dus ook)

gr,  Thomas
kovdj

Berichten: 165
Antwoord #1 Augustus 24, 2007, 02:18:04
edit2Rapporteer  
He Thomas,

Alle drie de kites die je noemt zijn erg goede kites. Zelf vaar ik de Waroo 07 (7/9/11). Deze bevallen erg goed  HP lukt nu. Maar soms ervaar je niet zo goed een dood punt in de lucht.
Bezoek de kiteevenementen om de kites te testen en ervaar zelf de verschillen.
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #2 Augustus 24, 2007, 04:31:13
edit2Rapporteer  
He Thomas,

Alle drie de kites die je noemt zijn erg goede kites. Zelf vaar ik de Waroo 07 (7/9/11). Deze bevallen erg goed HP lukt nu. Maar soms ervaar je niet zo goed een dood punt in de lucht.
Bezoek de kiteevenementen om de kites te testen en ervaar zelf de verschillen.

Wow, is dat niet erg veel overlap? 

Dan zou ik eerder 5/9/13 genomen hebben ofzo
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #3 Augustus 24, 2007, 17:53:21
edit2Rapporteer  
okeee,... 

weet iemand warneer de nieuwe waroo's er zijn
dan zijn namelijk de 07 stuk goedkoper en kan ik ook nog even kijken naar 08


meer reacties zijn welkom  InLove
posty

Berichten: 2454
Antwoord #4 Augustus 24, 2007, 18:20:16
edit2Rapporteer  
eerst komt de Nemesis HP uit dus het zal nog een paar maandjes duren..
180cc

Berichten: 186
Antwoord #5 Augustus 24, 2007, 18:25:15
edit2Rapporteer  
Torch3 nemen thomas test die van crhis eff een keer dan
kitaholic

Berichten: 486
Antwoord #6 Augustus 24, 2007, 19:01:31
edit2Rapporteer  
Ik zou ook de bularoo even overwegen, dan hoef je geen nieuwe bar aan te schaffen en is beter dan de waroo voor unhooked. Wel wat minder explosief met springen. Maatvoering is misschien wat problematisch, 10 is gelijk aan de waroo 9 en dus misschien iets te klein voor je en de 13 weer te groot. Een reuze fijne kite vind ik!
Nat.BornChiller

Berichten: 37
Antwoord #7 Augustus 24, 2007, 22:01:30
edit2Rapporteer  
Torch3, goeie freestyle/wakestyle kite. Uit/Ingehaakte tricks/loops geen enkel probleem, kite is makkelijk laag in de hoek te zetten na je afzet door iets je voorste hand aan te trekken voor ultieme Wake gevoel. Niet de hangtime van een Raven maar zit genoeg in, strap open en lekker aan de bar blijven hangen.
Top kite !
Iff, you can handle the power of a C-shape otherwise you will be punished!!!!!!!!!
p.s: Euro heeft er nog een paar in de aanbieding liggen volgens mij.
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #8 Augustus 25, 2007, 02:19:09
edit2Rapporteer  
p.s: Euro heeft er nog een paar in de aanbieding liggen volgens mij.
ja had ik gezien, ik wijfel eigelijk nog een beetje tussen waroo en torch, 
je erg raar dat ik daar tusse twijfel 2 erg verschillende kite's ik proberen ze allebij nog een keer goed te testen

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.