bevestiging leash

stoopie

Geen avatar

Berichten: 18
Augustus 18, 2007, 19:57:57
edit2Rapporteer  
hey hallo...
vraag me 1 ding af he... mijn leash bevestig ik aan mijn trapeze vast maar t is een leash die als ik mijn bar heb uitgehaakt en ik laat m los dan ontkoppelt ie ook los van mijn trapeze terwijl een maat van me m vast maakt met een carabijnhaak aan zijn trapeze... dus als ik mijn bar loslaat en die leash zit niet meer verbonden dan heb ik helemaal geen contact meer met mijn kite.... is dat ok of zal ik zoals gewoonlijk weer wat fout doen loser
t gaat trouwens om een bar van naish 4 lijns blauwe en rode lijn (je kent m wel) en t uiteind van die leash zit wel met een klein carabijn haakje vast aan 2 rode plastic balletjes (beetje vaag maar snap ie)
please help me out

gr kitekneus schater
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #1 Augustus 18, 2007, 20:29:11
edit2Rapporteer  
ehhh.. volgens mij heb je zo'n oud 2003 2004 ding??

hoe kan een leash niet vast zitten aan je trapeze?? stuur aub een fotootje hoe je dat vast gemaakt hebt....
ik probeer me in te denken hoe je dat dan los maakt.. er is geen reden waarom je leash zou los laten als je unhooked gaat... heel erg onlogisch..
stoopie

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #2 Augustus 18, 2007, 21:06:41
edit2Rapporteer  
sorry heb t al gevonde
als je t rubbertje naar achter trekt ontkoppelt ie zich maar als je er aan trekt gebeurt er niks....wat een suffe rukker ben ik. thnx mate
greets c.
stoopie

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #3 Augustus 18, 2007, 21:13:10
edit2Rapporteer  
ff andere vraag....wat vind jij van een 4 lijns????? als ie op de kop ligt krijg ik m gewoon met geen enkele mogelijkheid meer om...echt klote johhh,,,k weet hoet t moet er naar toe zwemmen of rennen maar dan klapt ie soms helemaal niet om of hij klapt om en dan na 10 min heeft de wind m nog steeds niet om, en dan niet de vergeten de afstand dat je wel niet  bent af gedreven zeg maar,,,,,
is t niet verstandig om een kite te kopen met 5 lijnen??????
terwijl ik zoveel mensen met 4 lijnen bezig zie...
ik heb zelf een cabrinha blacktip 12m en een advance cobra 18m
hoor t wel gr c.
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #4 Augustus 18, 2007, 21:21:08
edit2Rapporteer  
harder zwemmen schater

welk jaar is je cabrinha? ik haakte hem altijd uit trok hem richting me voeten en dan er heel hard achter aan zwemmen en dan kwam de mijne altijd op ze achterkant te liggen ThumpsUp
EW-OUD

Berichten: 158
Antwoord #5 Augustus 19, 2007, 02:36:06
edit2Rapporteer  
tja ben ik blij dat ik in workum kite  is echt relax kniediep ThumpsUp behalve als je met een trick crasht dan kan het soms wel eens wat minder wezen
Kondor 11

Berichten: 611
Antwoord #6 Augustus 19, 2007, 18:27:07
edit2Rapporteer  
gewoon een vijfde lijn zelf eraan knopen.
Kijk bovenaan in de balk maar eens bij tips.
Daar vind je een beschrijving hoe een fifth te maken.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #7 Augustus 20, 2007, 02:51:32
edit2Rapporteer  
idd bar en kite laten omzetten op 5e lijn.. is een optie..
4 lijns kan prima.. maar je moet er een stuk harder voor werken.. eerst zo snel mogelijk richting die kite.. zodat ie omvalt op z'n rug.. dan aan bepaalde lijntjes trekken.. Kon et ook absoluut niet.. met 5e lijn.. tadaaaaa binnen 30 sec.. zonder een cm te verplaatsen..
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #8 Augustus 21, 2007, 01:48:37
edit2Rapporteer  
vijfde lijn is leuk voor diep...als ik er kan staan doe ik het gewoon op de vierlijns manier  (hangloose_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.