Best drive 2006??

boardbas

Augustus 23, 2007, 04:11:40
edit2Rapporteer  
Hoi, ik ben de laatste tijd bezig met het testen van verschillend materiaal om uiteindelijk de beste combinatie voor mij te vinden. Wat kite betreft ben ik er bijna uit maar boards heb ik nog niet getest. mensen lenen niet graag hun board uit op zee en ik leen m ook niet graag eigenlijk. stel je raakt m kwiijt. Nou ben ik wel benieuwd hoe mijn board een beetje in de markt ligt bij medekiters er staat nl. erg weinig info over in de zoekfunctie.
wat ik van mijn boardje vind is dat ie heerlijk hoogte loopt, niet al te zwaar is, aardig stijf en hard is. Ik heb wel een paar uurtjes op een youngblood gevaren. ik vond dat deze meer grip had en dat het water wat minder opspatte. Dit zijn mijn ervaringen met mijn board ik hoor graag wat reacties van mensen die bekend zijn met de best drive en andere boards. Alvast bedankt. later
(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Augustus 23, 2007, 05:08:01
edit2Rapporteer  
In de kiteboarding.de stond een test van de 131...
+ punten zijn: Vaareigenschap,New school, snelheid
-  punten zijn: eenvoudige bouwwijze, laufruhe en comfort (vaar-rust???) dus iets nerveus

Succes
MCdrijver1

Antwoord #2 Augustus 23, 2007, 07:38:12
edit2Rapporteer  
ik weet niet wat hij kost maar ik zou beter kijken voor een thorn of een pro-x
boardbas

Antwoord #3 Augustus 23, 2007, 14:53:15
edit2Rapporteer  
@ mini-me bedankt voor de info, als ik www.kiteboarding.de doe dan krijg ik geen website. weet jij welke dit is?
@ MCdrijver1 zou je misschien dan ook kunnen vertelen waarom ik voor een thorn of een pro-x moet gaan? want deze info is wat karig.
Ik hoor graag waarom iemand zijn boardje lekker/goed vind en waarom.
later
Lude

Antwoord #4 Augustus 23, 2007, 15:11:31
edit2Rapporteer  
www.kite-boarding.de
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #5 Augustus 23, 2007, 16:04:15
edit2Rapporteer  
btje off topic maar waar staan die revieuws???
jeroen90

Antwoord #6 Augustus 23, 2007, 17:12:47
edit2Rapporteer  
pro-x 2007 heb hem nu ander halve week en er 3x op gevaren allemaal in 20+ knopen. Echt een heerlijk board hoogtelopen alsof het niks is. Was even wennen met poppen omdat die 38.5 cm breed is me oude  boardje 35 dus moet wat groter oppervlak weg trappen. Maar nu dat lukt heeft die echt niet normaal goede pop. Hij heeft gewoon genoeg flex vind ik ze zeggen dat die echt super stijf is maar dat valt wel mee. Wel stijver als de meeste 2006/2007 boards. Fliptips zijn makkelijk bij chop nooit last van happen. En bijna geen water in je gezicht. Het board heeft super veel grip. Maar nog lekker om naar tooside te switchen enzo.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 Augustus 23, 2007, 19:44:48
edit2Rapporteer  
btje off topic maar waar staan die revieuws???
Oke sorry misschien is het niet helemaal duidelijk.....
Het is een duits kiteboard magazine en die koop ik bij de Bruna..
Daar wordt alles goed/uitgebreid en objectief getest (voor zover dat kan)
Groetjes
(HJ) MINI-ME

Antwoord #8 Augustus 23, 2007, 19:52:20
edit2Rapporteer  
Ik weeg 90 kg en ben 1.93 lang (lichaamslengte  schater )
Ik ben heel blij met mijn Trax (gold edition) 135x41..
Het board heeft veel pop, vaart relaxt in chop en heeft geen neiging om te duiken.
Hoogte lopen bij medium tot harde wind gaat perfect..
Door de concaaf kun je het board lekker varen in de golven.
Board is ook in de maat 135x41 makkelijk te varen met 30+ knopen.
En ook heel erg belangrijk!!!! Het board ziet er onwijs mooi uit  Joepie
Ik vind de min punten van dit board dat de footpads glad zijn wanneer je met blote voeten vaart en bij weinig wind vaart hij iets minder goed hoogte dan ik gewend was met mijn 555.
Succes met je keuze...

Oja de toppers van het testverslag van kiteboarding.de waren de Trax en de RIP van spleene  ThumpsUp
boardbas

Antwoord #9 Augustus 24, 2007, 06:24:52
edit2Rapporteer  
heeft er nou niemand een best drive in zijn bezit of gehad die wat verschillen met andere boards kan aangeven? of ik ben de enige in nederland en dat is ook wat waard natuurlijk. later
(HJ) MINI-ME

Antwoord #10 Augustus 24, 2007, 08:51:02
edit2Rapporteer  
heeft er nou niemand een best drive in zijn bezit of gehad die wat verschillen met andere boards kan aangeven? of ik ben de enige in nederland en dat is ook wat waard natuurlijk. later

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=14729.0
Emiel

Antwoord #11 Augustus 24, 2007, 14:20:10
edit2Rapporteer  
ik heb de 2005 drive 125 gehad, dat vond ik echt een superboardje! vette pop, goed in de golven, prima ding!
diederik

Antwoord #12 Augustus 28, 2007, 16:47:05
edit2Rapporteer  
vaar ook met de drive...vette pop strak vaargedrag goed sporen en hoogtelopen, weinig spray, lekker in choppy water, flinke vaarsnelheid...kortom een aanrader

edit: je moet wel de best 'grip'vinnen eronder gooien
Emiel

Antwoord #13 Augustus 28, 2007, 17:53:06
edit2Rapporteer  
ik had em met grind, was ook prima
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.