zeehondje oostvoorne

spruce

September 01, 2007, 18:39:47
edit2Rapporteer  
Voor degenen die zich afvroegen wat er afgelopen donderdagmiddag bij Autotstrand in het water dreef, dat was een zeehondje. 0800-pieterburen bellen had ook vrij weinig zin, want het beest was volgens mij de pijp uit. Of hij moet zich zo relax gevoeld hebben bij zijn nieuwe hangplek, dat kan ook.  (tong_kitesmiley)

Btw ben ik de enige die oostvoorne echt gevaarlijk druk vindt?
Ik was op een mooie plek aan het oefenen voor waterstart. Moet je eerst godsgruwelijk lang wachten voordat je eens de ruimte heb.
En dan lig je daar te wachten met je kite op 12 uur, en dan moet één of andere malloot zijn kite dusdanig sturen dat het zootje nog bijna in de knoop raakt ook. Argggggggghhhhhhhhhh
Helemaal ziek is dat mensen bij vloed op ondiepe plasje gaan lopen raggen.
Heel goed voor je enkels als je boord bodem eens goed raakt. Om over je nek maar te zwijgen
180cc

Antwoord #1 September 01, 2007, 20:02:23
edit2Rapporteer  
Tja vlak water is gwm geil
Jolien.

Antwoord #2 September 01, 2007, 20:05:17
edit2Rapporteer  
Idd, het is benutte van de ruimte die er is!
Mijn board raakt daarook wellus de bodem, kwestie van keren en iets minder aankanten.
Tsja, Oostvoorne is druk, als je geen beginner meer ben kan je dr beter maar niet meer komen, dan kan je op rustigere spots gaan varen
Moradius

Antwoord #3 September 01, 2007, 21:19:07
edit2Rapporteer  

Oostvoorne begint inderdaad gevaarlijk druk te worden, maar dat heeft niet alleen te maken met de vele beginners of de zeehonden. Ik knalde tijdens een rakje gisteren bijvoorbeeld bijna tegen dit ding aan:

Mensen moeten gewoon beter op hun spullen letten en niet alles zomaar laten rondslingeren!  (angry_kitesmiley)

180cc

Antwoord #4 September 02, 2007, 00:43:51
edit2Rapporteer  
Wahah zo badeentje wil ik hebbbe:D
D.D

Antwoord #5 September 02, 2007, 01:01:58
edit2Rapporteer  
Gevaarlijk zon eend! dodelijk gewoon.. Joepie

En in oostvoorne in het ondiepe water ragge.. als het maar vlak is toch (grinnik_kitesmiley) nergens ruimte, dat zeg je zelf al (tong_kitesmiley) en tja 30cm water kan toch wel als je oppast met wat je doet? (grinnik_kitesmiley)
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 September 02, 2007, 03:41:16
edit2Rapporteer  
gewoon een lokeendje voor leidse studenten, schijnt te werken

maarrrr spruce over een week of drie hoef jij niet meer te oefenen met waterstarten en dan vertyf je beginners die aan het oefenen zijn midden in de runway. Met pal aanlandige wind moet je ruimte hebben om op te kruisen maar door de beginners heb je die niet en zit je mekaar in de weg.

en ondiep water = vlak = retesnel = geyl en als je valt gewoon op je gat vallen, en een beginner de schuld geven.
works for me
*Maximus*

Antwoord #7 September 04, 2007, 21:39:10
edit2Rapporteer  
Yee El Rudo zo is het, zondag was ik aan het raggen op oostvoorne maar het was echt te druk. gelukkig stond de wind zo dat je richting de slufter kon kiten anders was het niet te doen.

maarja nu is de vakantie over, het word kouder dus ook rustiger.

maar ik vind toch dat er bepaalde gedeeltes voor beginners moeten zijn en voor gevorderde/pro´s, dat lijkt me toch wel een stuk makkelijker!
spruce

Antwoord #8 September 05, 2007, 14:23:30
edit2Rapporteer  

En in oostvoorne in het ondiepe water ragge.. als het maar vlak is toch (grinnik_kitesmiley) nergens ruimte, dat zeg je zelf al (tong_kitesmiley) en tja 30cm water kan toch wel als je oppast met wat je doet? (grinnik_kitesmiley)

Heb je topic met laatste ongeluk op oostvoorne gelezen?
Dat bedoel ik nu met de gevaren van ondiep water
D.D

Antwoord #9 September 05, 2007, 20:32:21
edit2Rapporteer  

Niet gelezen, maar als je gewoon kijkt waar je springt.. waar het dus geen 10cm diep is..

Heb je topic met laatste ongeluk op oostvoorne gelezen?
Dat bedoel ik nu met de gevaren van ondiep water
Jolien.

Antwoord #10 September 05, 2007, 21:00:03
edit2Rapporteer  
Springen op enkeldiep water is gwoon lomp!!
Varen kan je dr makkelijk
Lex

Antwoord #11 September 12, 2007, 01:02:52
edit2Rapporteer  
nou ook niet echt slim hoor....voor je het weet loop je vast en dan zeg je dag tengen je enkeltjes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.