Joosdo
|
Welkom hier fellows,
1: Je kunt berichten ook veranderen met de knop "verander"
2 Dit forum is uitgerust met een zoekfunctie, en 3 posts onder die van jou staan al een paar pagina's skimboard info....
3 Boards bouwen is niet een 1,2,3 bezigheid, maar een langdurige verslaving met verstrekkende financiele en relationele gevolgen, inclusief zeer stoffige zolders, horensdolle buren, zeer kort afgebeten nagels van de zenuwen, of een totale afknapper.
Doe er wat mee,
Groeten Joost
|
|
|
fellows
|
conclusie: ik kan hem beter kopen ?
|
|
|
fellows
|
wie kan er een paar site's geven waar ik er 1 kan kopen ? niet al te duur:P
|
|
|
Morres
|
wie kan er een paar site's geven waar ik er 1 kan kopen ? niet al te duur:P
Fellows, gaarne gebruik maken van de 'verander' knop bij je posts, ipv dubbel-posten met dank, morres/KH
|
|
|
thedudey
Geen avatar
|
Fellows, ooit gehoord van google te gebruiken om site's te zoeken met prijzen en illustraties ?
|
|
|
Lude
|
check marktplaats... zijn best cheap
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
hmm ik heb in het verleden ook mijn eigen skimboard gemaakt viel best wel mee. 9mm triplex, beetje schuren mooi motiefje maken. en dan verschillende lagen lak, (wel hoerige dat schuren) afhankelijk wat je zelf witl het aantal lak lagen. bij de laatste laag wat zand over de natte lak strooien voor de grip en klaar
|
|
|
Hessel
|
FF een hersenspinsel van mij:
Zou je gewoon in een shop op het strand/intertoys een goedkoop en simpel skimboardje kunnen kopen (hierbij wel een goede vorm uitkiezen), deze opschuren en dan zelf lamineren en als je wilt er nog een paar vinnetjes onder schroeven en misschien zo'n grip plaatje erop plakken?
|
|
|
LOEN
|
volgens mij zijn die skimboardjes van bvb Intertoys/blokker enz best wel klein, denk nog geen 100cm (en er zit geloof ik ook niet echt veel rocker in die dingen...) zo'n skimboardje is juist voor lichtewind dagen leuk maar als hij zo kort is heb je er dan nog niet heel veel aan....
Mijn hersenspinsel (tong_kitesmiley)
|
|
|
daan
|
voor 50 euro kan je mijn en arnolds home made wel kopen .
|
|
|
Hessel
|
voor 50 euro kan je mijn en arnolds home made wel kopen . Dan is het 'zelfbouw' gedeelte er een beetje af he Maar als je nou een goede vorm/maat/bodemvorm skimboard vind bij een willekeurige shop, zou je dat dan zelf verder kunnen lamineren om er een kite-skimboard van te maken?
|
|
|
daan
|
nog steeds een zelfbouw board aleen niet van hem:P maar stuur maar effe pm'tje als je hem wilt;)
|
|
|
Arnie26736
|
Hessel niet zo zeuren! zown ding kun je nooit in de winkel halen. Alleen die van nobile dan, maarja, dan ben je alweer 300 eurootjes lichter.
|
|
|
Lex
|
heb er een gekocht voor 20 euro..grip opgedaan en vaar super. Zonder vinnen natuurlijk! Ook met een nobile skimboard gevaren....dat is dus echt zonde van je geld als je voor 20 euro iets vergelijkbaars hebt.
|
|
|
Joy.H
|
ok nou ja dan heb ik ook nog een klein vraagje..... kun je op die goedkope boardjes die je wel eens bij zee ziet voetbanden erop maken en gaan ? gr.joy
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Joy, waarom zou dat niet gaan?
doe er dan nog 3 vinnetjes op en bij meer wind is die ook toppie!
|
|
|
Lex
|
geen voetbanden en vinnen! zonder is veel leuker en vetter
|
|
|
Joy.H
|
ok bedankt he david en lex:P
|
|
|
Arnie26736
|
nee zonder voetbanden, met vinnen (4stuks). hebbie nog klein btj grip. Kun je nog hoogtelopen ook
|
|
|
Rowin
|
Maat van me heeft er 1 op texel gekocht voor 14 euro... precies dezelfde in brouwersdam voor 22 .. goed zoeken dus!
|
|
|
Lex
|
zonder vinnen loop je net zo makkelijk hoogte! Alleen iets minder grip dat wel.
|
|
|