welke kite

mart

September 04, 2007, 16:16:43
edit2Rapporteer  
hoi

ik wil een nieuwe rebel 2008 kopen. nou mag ik voor een kite gaaan van me ouders hoe jammer het ook is en straks over 6 maanden als ik 18 ben en een auto heb meerdere kopen. maar voor welke maat moet ik dan gaan de rebel 10 of rebel 12? ik heb een spleen 128 boardje. met welke kite heb ik het grootste bereik? weeg 80 kilo
TtHoM@s

Antwoord #1 September 04, 2007, 16:38:45
edit2Rapporteer  
een 12, 10 word te klein voor 80 kilo.   en om te beginnen mag het boardje wel iets grooter.

het begin van je verhaal snap ik niet helemaal maar je wil dus een kite en auto(rijbewijs) en dat is samen een beetje duur?  Huh     
waarom moet je dan het nieuwste van het nieuwste 2008 materiaal je kan niet eens varen dan heb je er niks aan.

ik zou dan zeggen koop een overjarige 2006 kite ofzo koop er een 2e hands boardje bij. 
je bent dan veel goedkoper uit, en als je dan echt kan varen kan je kite's gaan testen en kijken wat je echt wil
maarja het is jou geld (tong_kitesmiley)

succes verder
mart

Antwoord #2 September 04, 2007, 16:45:36
edit2Rapporteer  
ik kan al goed varen en ik heb met de rebel 2007 een paar keer gevaren op vakantie nou ben ik helemaal verliefd ik had eerst een speed 2 10 maar die heb ik de deur uitgedaan omdat ik tube wil gaan vliegeren. aan het geld ligt het niet. en over dat eerste stukje ik doe een opleiding verpleegkundige en me ouders willen dat ik een kite neem omdat ik niet zo vaak weg kan omdat ik veel moet werken. nou is mijn vraag een 10 of een 12 en het wordt zo ie zo de rebel 2008

greotjes
slingshot-slet

Antwoord #3 September 04, 2007, 17:38:51
edit2Rapporteer  
Maarten we hebben het er al over gehad, en ik weet hoe je vaart (niet slecht kan ik je zeggen)

Omdat de herfst eraan komt begin je met de 10.
verkoop je deze als je rijbewijs hebt, en de andere 2 kites zijn dan ook een stuk goedkoper
misschien heb je dan nog wel geld over, voor een leuk lichtweer boardje.
groeten kees
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.