Ongeluk op Playa (4/9)

R@bert

September 05, 2007, 01:27:31
edit2Rapporteer  
He gasten...

vandaag was er kiter die wsl z'n enkel of been gebroken heeft op Playa (huilen_kitesmiley), zagen op een gegeven moment een Ambulance staan op t strand. Was wel net na een donkere wolk die over playa ging gepaard met een knoop of 34 wind, en dat voor een minuut of 10 (geschokt_kitesmiley) !! Weet niet of dit ermee te maken had. Hoorde van omstanders dat de kiter met zn board in de grond was blijven steken.. Heeft iemand anders nog iets gehoord over deze kiter? Ze waren met zn drieen. Hun spullen lagen nog op t strand en zij waren al naar t ziekenhuis..paar andere kiters zouden voor de spullen zorgen gelukkig ThumpsUp..... Mocht degene dit lezen, beterschap !!!

ps btw Karim...hoe gaat t met je ribben, dude?! Zag er pijnlijk uit...
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 September 05, 2007, 01:36:53
edit2Rapporteer  
beterschap hopelijk sta je weer snel op je board
Matthijs?!

Antwoord #2 September 05, 2007, 02:03:31
edit2Rapporteer  
ik wens ze tenminste beterschap en hopen dat ze hier ook op komen (het forum dan)
Jacq

Antwoord #3 September 05, 2007, 02:11:05
edit2Rapporteer  
Toen ik van mede kiters hoorde wat er ongeveer gebeurd was, kreeg ik echt kippevel, brr...
Hoop dat t allemaal meevalt.
Sterkte iig  ThumpsUp
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 September 05, 2007, 02:16:54
edit2Rapporteer  
Het was te maf vanochtend op de playa, we waren als eerste, de wind varieerde van helemaal niks tot knetterhard, op een soort aan-uit manier. Echt bowkite weer... (aldus Olten)
Dus het is vanmiddag zo doorgegaan, balen dat er een ongeluk is gebeurd. iig Gast, sterkte!
sthijs

Geen avatar

Antwoord #5 September 05, 2007, 18:39:44
edit2Rapporteer  
Ja ik zat ook middenin die wolk, kon met moeite mn kite neerlaten.
Weer erg veel ongelukken de afgelopen dagen.
Let op het weer!
En sterkte met je herstel!
kentyman

Antwoord #6 September 07, 2007, 23:18:36
edit2Rapporteer  
Beterschap aan de ongelukkige kiter!

Op playa gebeurt het wel vaker dat mensen hun benen breken omdat hun board vast loopt. Kiten op ondiep water is erg gevaarlijk! (ik weet er zelf alles van)
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #7 September 08, 2007, 01:49:42
edit2Rapporteer  
Kiten is overal gevaarlijk als je niet je gezonde verstand gebruikt.
Erik de Berik

Antwoord #8 September 10, 2007, 20:40:49
edit2Rapporteer  
Veel raken door schade en schande wijs.Hoeveel ervaring je ook hebt.Helaas gaat dit vaak gepaard met ongelukken.Zelfs de beste kiter krijgt vroeg of laat te maken met blessures in meer of mindere mate.Ikzelf heb nooit wat gebroken ,totdat ik begon met kiten ,ondanks dat ik zo,n beetje alle sporten heb beoefend en altyd d8 dat ik alles verstandig deed.Iemand die net z,n rijbewijs heeft kan ook nog niet rijden ,daar bedoel ik mee,je mist gewoon de ervaring die je gaanderwijs leert.
Haring High Richardt

Antwoord #9 September 10, 2007, 21:28:08
edit2Rapporteer  
Citaat
Kiten is overal gevaarlijk als je niet je gezonde verstand gebruikt.

En Zo Is Dat !!!!!!!! ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.