bevestiging lease bij begin loopen

emieck

September 17, 2007, 16:17:07
edit2Rapporteer  
hee,

ik wil gaan beginnen met unhooked tricks, maar waar kan ik het beste me lease aan vast maken? aan me chicken loop of tog maar aan me 5th?

ik wil dus ook unhooked gaan beginnen met loopen!

thanks ThumpsUp
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 September 17, 2007, 16:24:58
edit2Rapporteer  
Zolang je geen handel passes gaat doen gewoon je leash aan je fifth lijn hangen.
Als je dan de bar los laat valt je kite uit de lucht, anders wordt je er bruut achter aan gesleurd.
Dat doe je alleen als je HP maakt, want dan wil je niet dat als je de bar mist je meteen naar beneden valt.
emieck

Antwoord #2 September 17, 2007, 16:28:07
edit2Rapporteer  
maar kijk, om te oefenen is het dan toch zwaar verrot als dat je t niet houd en dat dan je bar omhoog schiet?
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 September 17, 2007, 17:18:41
edit2Rapporteer  
Ik loop al een hele tijd en ik heb nog nooit mijn bar losgelaten.
Maar stel dat je dreigt te crashen in het begin dan wil je liever dat alle kracht uit je kite is ipv dat hij keihard door trekt en jij zonder safety er achteraan vliegt.
Dat is niet veilig voor jezelf, maar ook zeker niet voor anderen.
Dus gewoon lekker aan je 5th lijn.
emieck

Antwoord #4 September 17, 2007, 17:58:13
edit2Rapporteer  
oke bedankt!
Benjaminned

Geen avatar

Antwoord #5 September 17, 2007, 19:34:28
edit2Rapporteer  
Ik wil nu ook met loopen beginnen en unhooked tricks. Heb zelf een Waroo. Deze heeft die OSHIT handle. Dan toch maar aan de chickenloop??

Heeft iemand tips?

D.D

Antwoord #6 September 17, 2007, 19:52:51
edit2Rapporteer  
Ik wil nu ook met loopen beginnen en unhooked tricks. Heb zelf een Waroo. Deze heeft die OSHIT handle. Dan toch maar aan de chickenloop??

Heeft iemand tips?

een Waroo heeft veel depower, die zou ik zoiezo aan die chickenloop doen, als je die loslaat depowerd hij hem helemaal.
Verder met 5th kites zou ik je leash alleen met handle passes aan je chickenloop doen, had een tijdje geleden ook met een uitgehaakte loop me leash aan me chickenloop hangen.
Maar omdat ik veelste overpowerd was werd de bar gewoon uit me handen getrokken en bleef ik erachteraan gaan omdat me leash aan me chickenloop zat.
Dus gewoon aan je 5th houde, behalve met hp;)
TtHoM@s

Antwoord #7 September 17, 2007, 20:00:28
edit2Rapporteer  
maar kijk, om te oefenen is het dan toch zwaar verrot als dat je t niet houd en dat dan je bar omhoog schiet?
Ik loop al een hele tijd en ik heb nog nooit mijn bar losgelaten.
idd ik ook niet dus daar hoef je niet bang voor te zijn, en als het goed is heb je een stopper op je 5e lijn waardoor die niet zo heel ver omhoog schiet.

Heeft iemand tips?
ja dan kan die aan je chikenloop, pas hier mee op bij storm maar dan vaar je neem ik aan nog niet.  (tong_kitesmiley)   
(maar pas op: bij een mistic leash die sluiting paste net niet om mijn chikenloop (Naish) en ik dacht dat dat net wel ging.  gevolg toen ik me kite had los gelaten in harde wind schoot die dus los en ging die er vandoor, dus doe hem nu om het depower koort.) 
emieck

Antwoord #8 September 17, 2007, 20:32:48
edit2Rapporteer  
ik heb een fone tribal II, ook aardige depower, maar ik naam aan dat als je gaat unhooken dat je dan bijna je hele depowerstrap dichttrekt zodat je dus bijna aan die 100% zit of niet?
VincentC

Antwoord #9 September 17, 2007, 21:29:42
edit2Rapporteer  

Heeft iemand tips?

Zeker weten aan je chickenloop doen. Heb zelf ook Waroo's gehad, let er wel op dat met Waroo's kleiner dan 12m2 je de bar niet aan het uiteinde pakt met 2 handen maar dichter bij het depowerkoord. Anders is de kans in veel wind dat je hem te direct door z'n eigen as stuurd en de krachtboost dusdanig plotseling en explosief is dat de bar uit je handen knalt en je headfirst achter je leash erachter aan duikt. Spreek ik helaas uit ervaring...
Benjaminned

Geen avatar

Antwoord #10 September 18, 2007, 20:09:35
edit2Rapporteer  
Kijk,

Dat zijn tips waar ik iets aan heb!! haha

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ciao
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.