depowerstrap Naish bar

FunkyoneNL

September 21, 2007, 03:10:21
edit2Rapporteer  
hej dudes en dudettes.....

ik heb een beetje hekel aan me depowerstrap van me Naish shockbar hij depowert zichzelf automatisch waardoor ik steeds meer kracht in me kite verlies... erg vervelend. En in liggend in het water kan ik hem ook niet meer poweren dus moet  me kite  neerleggen, die neopreen sok omhoog doen om zo hem weer lekker te kunnen poweren...... iemand zelfde ervaringen mee of tips?

Thanks
chico

Antwoord #1 September 21, 2007, 04:21:49
edit2Rapporteer  
Ik heb 2x SW bars en het probleem wat jij beschrijft heb ik niet. Klinkt erg vreemd een strap die zichzelf depowerd. Lijkt me als de boel versleten is dat je strap juist powered.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #2 September 21, 2007, 14:17:33
edit2Rapporteer  
ja idd erg vreemd....
ik zou er anders gewoon 'n 2006 depower strap tussen zetten....
die zijn niet duur(+ - 10euro)
en die doen het in iedergeval goed~!
(neem aan dat die ook gewoon passen)
globe

Antwoord #3 September 21, 2007, 15:15:57
edit2Rapporteer  
die past niet Melvin....

Over een week of 3 is de upgrade met de Smartloop verkrijgbaar. Deze is prima uitwisselbaar met een Shockwave/Boxer bar.

Voordelen:

Depoweren bij je loop, nooit meer misgrijpen
Cleaner systeem, geen toeters en bellen als straps, touwtjes en andere zooi
sliding stopper
"iron heart" alike Quick release

zal rond de 80 euro gaan kosten.
FunkyoneNL

Antwoord #4 September 22, 2007, 00:28:45
edit2Rapporteer  
oke globe heb je daar link/foto van maar het is een sjokweef 2006 by the way heb al zitten denken om de best upgrade er tussen te zetten......
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.