spray bij heelside

Hessel

September 22, 2007, 16:34:39
edit2Rapporteer  
Ik vaar nu alweer een tijdje op mij zelfbouw board (http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=24569.0) maar er zijn 2 dingen waar ik nog steeds erg veel last van heb:

1. Ik kom vaak met een hiel van me in het water waardoor ik ineens wel erg veel weerstand maak en op mn bek ga

2. Ik heb vaak last van erg veel spray aan de heelside (bij heelside varen) die dan volop tegen mn been aankomt en mij dan als het ware tackelt

Nou begrijp ik het wel als probleem 1 gewoon komt door een verkeerde techniek, maar vaak als ik naar foto's/filmpjes en andere kiters kijk zie ik haast nooit zoveel spray bij de heelside. Dus ligt dat nou aan mij of aan het board?
Ponk

Geen avatar

Antwoord #1 September 22, 2007, 17:20:45
edit2Rapporteer  
probeer eens een ander board

Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #2 September 22, 2007, 17:30:14
edit2Rapporteer  
Hier ff wat feitjes:
149x38cm - tussen de 3 en 3,5 kg - 1,5cm dik - heel veel rocker (3cm ofzo) - 4 vinnen van 5 cm

Kvind hem erg groot, zwaar en vrij veel rocker hebben, en je schrijft dat de rail niet echt scherp is........

Idd probeer eens een ander board.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.