Mallory terecht.

Nick van Kampen

Berichten: 242
September 26, 2007, 03:18:41
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of het zinvol is om hiervoor een nieuw topic te openen. Maar wou toch even mijn blijdschap uitspreken aangaande mijn board die weer terecht is.

Was hem gister verloren, maar vandaag na een en ander gebelt te hebben weer terecht, kan hem morgen ophalen bij iemand van de reddingsbrigade Bloemendaal.

 Joepie
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #1 September 26, 2007, 03:25:41
edit2Rapporteer  
moooi:D
boardbas

Berichten: 80
Antwoord #2 September 26, 2007, 03:58:30
edit2Rapporteer  
lekker pik!! kunnen we mooi donderdag naar muiderberg!! ja toch!!
Flag

Berichten: 44
Antwoord #3 September 26, 2007, 04:14:35
edit2Rapporteer  
Hoe vind je de mallory eigenlijk varen, is het echt een freestyle board of ook meer allround? En waarom heb je voor de mallory gekozen en niet voor de jaime..?
double_s

Berichten: 179
Antwoord #4 September 26, 2007, 05:12:28
edit2Rapporteer  
beter ja
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #5 September 26, 2007, 17:40:10
edit2Rapporteer  
@boardbas: Duidelijk !
@Flag: board bevalt mij goed, had hiervoor de Youngblood. Was in vergelijking toch wel een stuk stijver, zeker een nadeel als je op zee vaart. Dit board is ook prima te varen op zee, board is stuk minder stijf als de freestyle boards van North vorig jaar. Ik had wat board betreft niet echt een keuze dit keer, kreeg deze met korting. En had de mogelijkheid om het terug te brengen mocht hij niet bevallen.

Daarbij heb ik de Jaime08 nog niet kunnen testen en zijn deze ook nog niet leverbaar, wel heb ik de Cesar pro08 kunnen varen. Eigenlijk vind ik het board niet veel verbeterd ten opzichte van vorig jaar en blijft het board in mijn optiek veels te stijf voor de Nederlandse wateren.

Gr.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 September 26, 2007, 17:47:31
edit2Rapporteer  
Dikke mazzel!  ThumpsUp en top van de reddingsbrigade Bloemendaal  Joepie Joepie

Waar was je het boardje eigenlijk verloren?
Nick van Kampen

Berichten: 242
Antwoord #7 September 26, 2007, 18:14:36
edit2Rapporteer  
Ter hoogte van the spot in Zandvoort, maar die stroming was volgas richting Ijmuiden. Dus ben blij dat ze hem uberhaupt nog hebben kunnen vinden Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.