Persoonlijke bescherming

audi

Antwoord #50 September 09, 2007, 19:35:56
edit2Rapporteer  
als je board hapt kan je hooft op het water op het water slaan
hierdoor ben ik al een keer totaal out geweest bij het wakeboarden.
ben ook gewoon 10 uur kwijt.
dit kan ook met kiten gebeuren en hoeft niet eens zo hard te gaan,de plaats op je slaap is het belangrijkste.
hierom vaar ik altijd met helm,en dat is in de winter een stuk warmer.
als het koud is vaar ik ook altijd met een zeilzwemvest deze is iets korter zodat je trapese er goed onder past.
audi
Nick_66
Gast
Antwoord #51 September 15, 2007, 06:05:24
edit2Rapporteer  
Ik ben ook 1x op zee in de problemen geraakt. Wind was totaal weg. Vlieger valt uit de lucht en zit een lijn rond gedraaid.
Dan maar zwemmen. Echt een tijd in het water gelegen en op mijn boardje naar de kant gezwommen.

En als je stopt met kitesurfen omdat je tijdens je 1 ste keren een nare ervaring hebt gehad ga je er altijd een slecht gevoel mee hebben.

Als je vind dat iedereen een zwemvest moet dragen of helm vind ik dat BS.

Die jongen die tegen de beton terecht is gekomen. Daar had een helm niet veel aan kunnen doen. Zeker weten! De klap was dan bijna even hard geweest. Zeker omdat een kitesurfhelm nog licht moet zijn ook.

Was toch wel benieuwd wat voor jou de rede is om geen zwemvest en/of helm te dragen? Had ik al gevraagd........maar helaas geen antwoord.
spruce

Antwoord #52 September 30, 2007, 04:32:43
edit2Rapporteer  
Haha check deze custom made kitehelmen dan:

Meer voorbeelden zijn te vinden op:

http://www.airbrushstyle.de/helme_galerie.htm

Hessel

Antwoord #53 September 30, 2007, 04:42:25
edit2Rapporteer  
Moet je er eentje met het design van haar kapsel nemen:

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #54 September 30, 2007, 23:43:16
edit2Rapporteer  
Een maatje van me vaart met een fietshelm, een soort hard schuim met een plastic laagje, vanwege een boardleash. Niet eens zo gek bedacht. Superlicht, enigzins flexibel en bewezen impact bestendig.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.