R.B.
|
Ziet er bruut uit hoor. Alleen de datum klopt denk niet 29-10
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Alleen de datum klopt denk niet 29-10
Haha inderdaad!! scherp hoor:p
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi filmpie gasten wat een actie Is dit moeilijker dan kiten ???? (hangloose_kitesmiley) Jelmerboy, had jij een rode helm op en riep jij gisten hallo Haring Harrie toen ik met mijn kite richting de kant ging ????
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Mooi filmpie gasten wat een actie Is dit moeilijker dan kiten ???? (hangloose_kitesmiley) Jelmerboy, had jij een rode helm op en riep jij gisten hallo Haring Harrie toen ik met mijn kite richting de kant ging ???? Ja hahaha, je herkent me denk ik alleen in wetsuit? Heb op Andijk en enkhuize ook al met je gesproken haha Moeilijker? Nee niet echt, het is alleen net een ander gevoel. Meeste mensen die surfen vinden het maar eng om op het plankje te staan. Toch echt het proberen waard voor in de winter!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Moeilijker? Nee niet echt, het is alleen net een ander gevoel. Meeste mensen die surfen vinden het maar eng om op het plankje te staan. Toch echt het proberen waard voor in de winter! Wat doe je liever ???? Vallen op het water is volgens mij zachter dan op het zand ??????????
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Moeilijker? Nee niet echt, het is alleen net een ander gevoel. Meeste mensen die surfen vinden het maar eng om op het plankje te staan. Toch echt het proberen waard voor in de winter! Wat doe je liever ???? Vallen op het water is volgens mij zachter dan op het zand ?????????? Ik vind beide wel erg leuk om te doen! En ik heb gewoon van die periodes dat ik liever op het water sta en die periodes dat ik liever op het flyboard sta. Sjha vallen op het water is inderdaad wat zachter, maar daar ligt ook weer een beetje de kick van het flyboarden. Daarnaast kan je bij het flyboarden wat makkelijker gebruiken maken van obstakels etc. En aangespoelde troep gebruiken om een schans te maken of om een slider te maken of dergelijke.
|
|
|
Lex
|
Te vet jelmer! Herriner me nog dat je met een waterfoil 2.4 flyboarde (grinnik_kitesmiley) ... of was jij dat niet?
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Te vet jelmer! Herriner me nog dat je met een waterfoil 2.4 flyboarde (grinnik_kitesmiley) ... of was jij dat niet?
WTF haha ja!:P
|
|
|
Kevin
|
Mooie hoor was ook lekker dagje op wijk maar geeft zelf toch meer de voorkeur aan kitesurfen. oja nog een leuk filmpje voor rowin (kon het net laten ) [youtube]XxR9hu0_HjA[/youtube] haha mooie moves hoor rowin
|
|
|
|
robin..
|
hoe weet jij dat nou man jij gaat in de winter ook flyboarden en raak je het water niet aan ahhaha maar echt een supper filmpje
|
|
|
Vinni
|
We zijn van plan deze winter wel het water op te gaan Als het echt te koud word dan gaan we wel weer een keer flyboarden.
|
|
|
michiel v geel
|
idd echte mannen varen ook van de winter
maar respect voor deze gasten hoor zieke actie
de mooste is nog de unhooked sprong van jelmer op 1.07 die opeens een vlaag kreeg
|
|
|
|
rikdekker
|
ik heb het ook wel eens gedaan. toen met een pepper 4.5... ik ging harder en harder en harder....beetje blokarts inhalen enzo en toen Rolderdebolder krak*verrek* boemsj. lag ik daar...
unieke ervaring, dat wel, en hard ging ik ook!
nee maar het is idd erg leuk om te doen!
|
|
|
Kevin
|
Ja was op de dam he rik je eerste meters op flyboard :D was pas knallen toen
|
|
|
rikdekker
|
jaaaaa vroeger toen ik net verslaafd begon te worden;) toen ik nog niet kon kitesurfen en ik de eerste flyboardmeters maakte..
niet dat ik nu vetlomp beul ofzo, maar varen en draaien enzo lukt:D
beeeeeter!
|
|
|
dk23
|
soeper filmpje
|
|
|