Kite-tas inpakken, kites PLAT of OPGEROLD??

Mark-Fizzer

Oktober 07, 2007, 19:15:30
edit2Rapporteer  
Hey gasten, heb net een nieuwe kite-tas, zie onderstaande foto.

Nu ben ik net ff aan het 'inpakken' geweest, maar wat is de makkelijkste en veiligste manier voor je kites?
Plat onder je bordje, of op je bordje. Of misschien wel opgerold?? Je moet wel rekening houden met je vinnetjes natuurlijk. Nu wil ik die tas ook gewoon hier in NL gaan gebruiken, dus om steeds je vinnetjes er op en eraf te gaan halen zie ik niet zo zitten...

Oja, er zit zo'n flapje in waar je je bordje in kwijt kunt. Je kan hier dus spullen onder maar ook op kwijt.

Iemand nog meer handige tips voor de toekomstige vakantiegangers?

Thanks
Mark

florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Oktober 07, 2007, 19:31:25
edit2Rapporteer  
je kan toch ook je voetbanden op je kites laten rusten dus dat je je boardje andersom doet?
Mark-Fizzer

Antwoord #2 Oktober 07, 2007, 19:41:14
edit2Rapporteer  
Ja, dus je kites plat onderin, en dan je bordje op de kop erop...
Maar wel kites plat dus...
Molliebollie

Antwoord #3 Oktober 07, 2007, 20:30:05
edit2Rapporteer  
Je hebt toch een boardbag bij je Nobile gekregen?Of niet? Ik heb mn board gewoon in mn Nobile boardbag en die in mn tas (quiverbag van Mystic) en daar mn kitetassen, wetsuit en andere spullen bovenop. Maareh...wanneer ga je op vakantie dan?
Mark-Fizzer

Antwoord #4 Oktober 07, 2007, 20:32:16
edit2Rapporteer  
@Jeroen; Ik heb zo'n boardbag ja,
dus je hebt gewoon je kites in hun eigen tas, en dan in die bag?
Niet een beetje omslachtig?
Molliebollie

Antwoord #5 Oktober 07, 2007, 20:37:53
edit2Rapporteer  
@Jeroen; Ik heb zo'n boardbag ja,
dus je hebt gewoon je kites in hun eigen tas, en dan in die bag?
Niet een beetje omslachtig?

Je kunt het omslachtig noemen, ik heb er geen last van. Het sleept in elk geval lekker makkelijk al je spullen in 1x mee. Heb em overigens niet meegenomen het vliegtuig in naar Tarifa, want die tas zelf weegt al 5kg. Maar ik vind het gewoon lekker makkelijk voor hier in NL. En met je board in je boardbag, haal je ook geen kites of wat ook open.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.