NK kite gaat niet door dit weekend+update deelnemers

Emiel

Oktober 04, 2007, 18:09:47
edit2Rapporteer  
Het Renault NK Kiteboard is vanwege de windverwachting uitgesteld naar 13 en 14 oktober. Het evenement zou aankomend weekeinde van 6 en 7 oktober gehouden worden in Scheveningen. Voor het weekeinde van 13 en 14 oktober blijft de locatie onveranderd Scheveningen.
Het Renault NK Kiteboard 2006 was met een spannende finale tussen Youri Zoon en Kevin Langeree een groot succes. Gestreefd wordt dan ook dit succes voor 2007 in evenaren. Helaas is Youri Zoon momenteel geblesseerd. Kevin Langeree staat momenteel tweede op de internationale ranking en is daarmee de te kloppen favoriet voor de overige deelnemers.

Naast het Renault NK Kiteboard, een Freestyle discipline met sprongen en transitions, wordt dit jaar ook voor het eerst het Renault Open NK Speedkite gehouden. In deze wedstrijddiscipline gaat het erom wie het snelst de 500 meter baan kan afleggen. Het eerste weekeinde van het windraam van dit evenement, 29 en 30 september, vervalt vanwege te geringe wind. De speedkiters komen nu afhangende van de wind 3 en 4 november of 10 en 11 november in actie. De locatie voor dit evenement is Pampushaven in Almere.

ook is er weer een update geplaatst met de deelnemers:

www.nkkite.nl
 Joepie
(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Oktober 04, 2007, 18:18:25
edit2Rapporteer  
Shit nu kan ik helaas niet mee doen  schater schater schater geintje (sealedlips_kitesmiley)
DENNS

Antwoord #2 Oktober 04, 2007, 18:34:11
edit2Rapporteer  
dan hopen op volgend weekend, ziet er egt bagger uit nu:S
R.B.

Antwoord #3 Oktober 11, 2007, 17:52:12
edit2Rapporteer  
En ook dit weekend gaat het niet door.
Nu verschroven naar 20-21 oktober
Morres

Antwoord #4 Oktober 11, 2007, 17:55:06
edit2Rapporteer  
ok, ik w8 ff op emiel tot hij bericht post ,anders edit de titel van deze wel ff, thx RB
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.