jezus wat een puinhoop

Elevation

Antwoord #25 December 21, 2007, 23:11:25
edit2Rapporteer  
tja, leander is ook ex zelfbouwer, dus die zal zich altijd wel beetje tot zelfbouw aangetrokken voelen..
kijk eens naar het aantal posts van morres per dag, tja, als je je overal zo betrokken bij voelt zal je je waarschijnlijk ook eerder aangevallen voelen..altijd wel een van de 10 lopende topics waar ie op reageerd wordt ie wel eens bekritiseerd.. en dan over z'n "input" op hanglos nog maar te zwijgen..
Morres

Antwoord #26 December 22, 2007, 01:36:40
edit2Rapporteer  
Leander is veel minder aanwezig dan ik.

Ik ben meer aanwezig, heeft als gevolg dat ik het gros van posts/topics onder handen neem.

Als je daar een probleem mee hebt, heb je pech.
Beetje zeuren of ik input heb of niet, meeste van mn posts zijn relevant, en alsje dat het daar niet mee eens bent, dan lees je toch over al mn posts heen, zeiksnorren.
Als ik es geen input hebt, ga je daar gelijk over zeiken. En het valt je alleen maar op omdat ik admin ben hier. Of sturen jullie iedere user ie eens offtopic reageerd gelijk een PM(vast niet)

Ik voer veel uit op dit forum en heb ook veel ideeën aangedragen, laurens en andy zijn daar van tijd tot tijd mee bezig en de komende tijd zelfs veel (achter de schermen).
Echt een cheapshot om mij beetje te zitten af te kraken.

Jullie gaan hier allemaal weer off-topic, als je mods wilt afzeiken start je maar een thread in kitelounge.
Slotje. ('ooooh misbruik')
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.