Toppertje F-one / H2O

CHRIZZZZ

Berichten: 1090
November 08, 2007, 01:38:12
edit2Rapporteer  
Had begin dit jaar een tribal 06 gekocht in duitsland en daar al ff lekker mee gevaren. Maar dat ding ging steeds gekker doen, elke keer met veel power insturen en dan klapte mn tip steeds dicht. En met loops enzo was die ook echt niet lekker. Uitgehaakt loopen deed die al helemaal niet meer. Dus was laatst met regen en vlagerige harde wind dat ik het egt zat was omdat dat ding niet meer normaal te besturen was.

Had dus ff contact gezocht met F-one nederland en het probleem voor gelegd. Die gaste gingen hem gelijk opsturen naar frankrijk en ik kreeg een rival 07 te leen. ThumpsUp

Na maandje is in frankrijk ook gebleken dat dit probleem onder garantie viel omdat de kite waarschijnlijk vervormt was oid. Dus nu gaat ik morge een nieuwe tribal II ophalen wat mij maar een kleine bijdrage kost.

Vind het toch top service dat het zo snel verliep en dat ik ook nog ff een kite kon lenen.  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #1 November 08, 2007, 02:01:49
edit2Rapporteer  
is een maand niet heel lang

maar verder wel ok
Tim!

Berichten: 221
Antwoord #2 November 08, 2007, 02:12:14
edit2Rapporteer  
toch geen probleem dat het een maand duurde?
Je kreeg gvd een deftige vervanger!
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #3 November 08, 2007, 02:28:11
edit2Rapporteer  
precies,

kite moest btw opgestuurd worden dus dat duurt ook weer ff + het testen. En had gewoon een vervanger dus no probleem
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #4 November 08, 2007, 04:24:30
edit2Rapporteer  
heel mooi cris snel ff testen
krullebol

Berichten: 305
Antwoord #5 November 08, 2007, 22:03:40
edit2Rapporteer  
Een foto van Kevin de Smidt gemaakt door mij stond in de laatste access.
Kevin zijn naam was verkeerd gespelt in de Access, ik maakte H2O/F-One er nog even op attent , en we krijgen nu twee t-shirts toegestuurd, ipv 1 t-shirt Grin Grin
Over service gesproken;-)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 November 08, 2007, 22:06:29
edit2Rapporteer  
keurig opgelost!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.