hellevoetsluis morgen dinsdag 20-11

Jarno

Geen avatar

November 19, 2007, 21:18:08
edit2Rapporteer  
Hoi!

Ik vraag me wat dingen over hellevoetsluis af:

Waar kan ik daar precies kiten?
Is het nu wel of niet toegestaan?
Gaat er morgen iemand heen?

Cheers,

Jarno
Geen

Antwoord #1 November 20, 2007, 03:29:58
edit2Rapporteer  
Het word er gedoogd,
groote kans dat je van het water gekickt word.
er is wel iemand bezig een onheffing te krijgen, moet je ff hangos spots checken dan lees je de details. maar ik was er laatst ff kieken er staan een heleboel paaltjes, maar je kan helemaal bij de dam kiten. rijd met je auto richting het bungalow park en cammping de quad, schiet de parralelweg aan de N57 op vilg de weg constant rechtdoor en dan kan je na de bossen gepasserd te hebben met de windmolens in zich linksaf de parkeerplaats op, en lekke kiten.

ZO is wel een lekkere hoek om op hellevoet te kijken. maar ik zou hanglos ook ff checken, zie je meteen een google earth animatie erbij kan je meteen de route uitstippelen.
veel plezie rmorgen Grin
Geen

Antwoord #2 November 20, 2007, 03:31:10
edit2Rapporteer  
waar kite je normaal ?
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #3 November 20, 2007, 19:34:35
edit2Rapporteer  
excuus voor mijn late reactie maar kiten mag daar niet.... loser

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?PHPSESSID=a5bc64468c1eadb706f9de00b2f8af82&topic=26019.0;prev_next=prev

vind het zelf ook jammer maar respecteer de regels a.u.b.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #4 November 21, 2007, 00:02:02
edit2Rapporteer  
Hm ok, het is dus verboden, maar er wordt wel gekite?

Ik  kite de laatste tijd overal eigenlijk, met name zuidwest nederland, zeeland en zuid holland.

Mijn vriendin woont sinds kort in den haag en ik ben op zoek naar een goede zuid - zuid oost - oost spot in de buurt van den haag. Normaal zou het grevelingendam zijn (AC, ja dat is ook verboden, maar bevalt goed) maar dat is vanuit den haag gewoon ver rijden..

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 November 21, 2007, 15:12:03
edit2Rapporteer  
zuid gaat net op de slufter, op autostrand wordt het met zuid/zuidoost wel wat vlagerig, is wel veiliger daar. ZO kan volgens mij ook op het oostvoornsemeer. Anders kijk je even bij de http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21950.0 omg. leiden - den haag, daar zitten de experts (mgphfproest... sorr)
Geen

Antwoord #6 November 22, 2007, 04:27:46
edit2Rapporteer  
zuid oost is cker relax op het oostvoornse meer, alleen je moet wel ff voorbij de  dammetjes als je echt hele rakken wil varen
Micky

Antwoord #7 November 22, 2007, 07:12:03
edit2Rapporteer  
zuid gaat net op de slufter, op autostrand wordt het met zuid/zuidoost wel wat vlagerig, is wel veiliger daar. ZO kan volgens mij ook op het oostvoornsemeer. Anders kijk je even bij de https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21950.0 omg. leiden - den haag, daar zitten de experts (mgphfproest... sorr)

Verkouden, opa....  Tongue Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.