Eerste picas van de Ocean Rodeo Diablo 2008 Venturi

Wouter

Berichten: 603
December 06, 2007, 03:39:20
edit2Rapporteer  
De eerste echte picas van het nieuwe newschool apparaatje van OR. Picas zijn een beetje crappy maar dooor drukdrukdruk ben ik nog niet in staat geweest om mooie plaatjes te schieten.

Enfin voor de eerste indruk dan maar.





michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #1 December 06, 2007, 03:52:31
edit2Rapporteer  
ik vind ze niet speciaal mooi moet ik zeggen maar ze zien er kwa shape en alles goed uit
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #2 December 06, 2007, 04:13:24
edit2Rapporteer  
jah.. ze gaan niet voor de schoonheidsprijs.. maar goed wie weet zijn ze errrug goed
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #3 December 06, 2007, 05:00:23
edit2Rapporteer  
Design is echt spuuglelijk, volgens mij in 5 minuten op papier gezet...

Maar dat zegt natuurlijk niets over de eigenschappen, wel nice dat er nog merken zijn diie C-shapes maken!
piede

Berichten: 1689
Antwoord #4 December 06, 2007, 06:13:51
edit2Rapporteer  
Dit keer geen kruis op de achtergrond, maar het lijkt net alsof we wel in die sferen blijven gezien de achtergrond op een hal van een kerk lijkt...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 December 06, 2007, 07:34:28
edit2Rapporteer  
Dit keer geen kruis op de achtergrond, maar het lijkt net alsof we wel in die sferen blijven gezien de achtergrond op een hal van een kerk lijkt...

ahhaha, dat zag ik idd ook gelijk, miste het kruis nu ook Grin

Ik vond 07 design echt VET, maar dit idd maar saai.

shape-wise idd allemal in orde, niet bijzonder, maar vast weer OR kwali Smiley
chico

Berichten: 1112
Antwoord #6 December 06, 2007, 16:06:26
edit2Rapporteer  
Ik dacht dat is in een crematorium. Hmmm. dat zegt waarschijnlijk meer over mij. In ieder geval deprimerende architectuur. Konden er niet een paar babes bij?
benjamin
Gast
Antwoord #7 December 06, 2007, 17:53:49
edit2Rapporteer  
Als de wind een beetje meewerkt hangt hij rond het weekend in de lucht,
en wat de foto,s betreft het is daar een beetje te donker zodat de kleuren niet echt goed over komen. Want die diablo is super vet  tjeck die onwijse wingtips hoe breed wil je ze hebben.volgende week meer over deze kite.
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #8 December 06, 2007, 18:04:09
edit2Rapporteer  
@ chico --> babes erbij! inderdaad what was I thinking....

De fotos zijn inderdaad niet goed. De kleuren komen totaal niet uit en de omgeving straalt meer stress uit dan een aloha gevoel. Ze geven echter een goede indruk voor het technische aspect van de kite. Het Venturi systeem, AR en wingtip design. Deze kite is niet voor iedereen weggelegd.... 80% van de markt is tegenwoordig beter af met een SLE achtige kite. Met het oog daarop is de diablo nog een tikkeltje extremer gemaakt voor het betere newschool werk zodat de die-hard power addicts zich kunnen uitleven. Hij kan echter getemd worden doordat de kite ook met een kleine bridle kan worden gebruikt.
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #9 December 06, 2007, 18:23:27
edit2Rapporteer  
heeft er al iemand mee hehobby d wat is de low en high end van de diablo typisch c shape?
jah.. ze gaan niet voor de schoonheidsprijs.. maar goed wie weet zijn ze errrug goed
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #10 December 06, 2007, 19:17:07
edit2Rapporteer  
heeft er al iemand mee hehobby d wat is de low en high end van de diablo typisch c shape?

Depower in 5th line mode is ongeveer gelijk gebleven t.o.v. 2007. Je kunt de diablo dus erg lang doorvaren. Low-end is vergelijkbaar met zo'n beetje elke C. Wel is het zo dat OR als ze ergens bijvoorbeeld 12m opzetten de kite daadwerkelijk 12m en een beetje is.

Ocean Rodeo geeft geen officiele windranges af aangezien er te veel factoren een rol hierin spelen (windcondities, watercondities, riderniveau, gewicht etcetc)

De officieuze opgegeven windrange door OR: (ervaren rider, 75 kg) 5th line mode.

8 diablo - 18-35
10 diablo - 15-30
12 diablo - 13-25
14 diablo - 12-23

Als je em vliegt in de SLE mode dan kan je aan weerszijde er 1 of 2 knopen bijtellen.
benjamin
Gast
Antwoord #11 December 09, 2007, 01:08:33
edit2Rapporteer  



FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #12 December 10, 2007, 01:19:41
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit, maar jammer van het design toch echt jammer..elk merk zijn eigen style maar ik vind dat de kite niet echt een DUIVELSE look heeft....Als er nu nog de kleur blauw in de kite was verwerkt dan was het een echte mondriaan Grin
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #13 December 10, 2007, 05:23:24
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit, maar jammer van het design toch echt jammer..elk merk zijn eigen style maar ik vind dat de kite niet echt een DUIVELSE look heeft....Als er nu nog de kleur blauw in de kite was verwerkt dan was het een echte mondriaan Grin


Ja en met geel blauw groen etc erbij ist net een regenboog Lips Sealed

wat een vergelijking .. ieder ze'n smaak maar slecht is het zeker niet. Niet moeders mooiste maar ook zekerrr niet de lelijkste (ozone) Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.