Ongeluk(je) @ Slufter

*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #50 November 28, 2007, 02:00:50
edit2Rapporteer  
@ Max, die man die tegen de duin op loopte was ik.. ging aardig hard op me bek ja.. maar uiteindelijk is er gelukkig niks aan de hand.
En tegen de duinen oplopen? Tongue was gewoon ff een beetje aan het springen met een 10m daar.. beetje van die zweefsprongetjes.. en pakte een vlaag ofzo, en toen draaide ik en trok ik aan de verkeerde kant van me bar.. daardoor werd ik tegen de duin gesmakt.
Maar het gaat dus niet om mij, want dit was de dag ervoor( zaterdag) gebeurd.


haha ja ik zei ook "man" tussen aanhalings tekens:P! omdat iemand anders dat had gezegt xD

maar heb je geen last meer van je ribben?
Leon aero2
Gast
Antwoord #51 November 28, 2007, 03:37:30
edit2Rapporteer  
hier de reactie van de bewuste persoon op hanglos:

Hoi allemaal,

 

Een berichtje van Marco.

Zoals Rob al omschreven heeft heb ik afgelopen zondag een ongeluk gehad op het Slufter. Graag wil ik iedereen bedanken die mij een hart onder de riem hebben gestoken. Het gaat "goed" met mij, ik heb een zwaar gekneusde rug, een gekneusde elleboog, een verrekte enkel, een beschadigd gezicht (schaafwonden en zwellingen) en een gescheurde lip.
Even terug naar zondag, ik had al een uurtje gevaren en dat ging prima, zelf nog wat nieuwe tricks geprobeerd. Van overpowered varen was geen sprake, natuurlijk blijkt achteraf dat ik een toename van 15-20 knopen in no time niet heb zien aankomen en dat is wellicht te weiten aan mijn gebrek aan ervaring. Ik heb de donkere wolken zien aankomen, maar deze waren nog een redelijk eindje weg. Ik dacht nog nij mijzelf; "ik ga nog twee rakjes en dan land ik mijn vlieger". Ik heb geleerd van dit ongeval en zal waakzaam zijn indien het weer onstuimig is.

Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om te reageren op de reactie van piraat. Ik vind het ongelofelijk dat iemand zo kan VERoordelen. Hij kent de feiten niet en heeft zijn VERoordeling al klaar. Ik ben 36 jaar ik heb een gezin en een goede baan, je denkt toch niet dat ik dat op het spel wil zetten om een paar uurtjes te kitesurfen!!!!!!! Ik denk dat je bij jezelf te raden moet gaan waarom je op deze wijze reageerd. Het is zeer onproffesioneel en het getuigd van pure arrogantie. Toch wil ik je zeggen dat ik hoop dat je nooit zoiets

overkomt, buiten de vraag te stellen "wie is er fout".
Groet, Marco

Hoe dan ook! Ongeluk zit in klein hoekje en het is nu eenmaal gebeurd! En er wordt weer van geleerd!

Marco heel veel sterkte
Spike_L

Berichten: 269
Antwoord #52 November 28, 2007, 15:45:17
edit2Rapporteer  
Citaat marco:
"Even terug naar zondag, ik had al een uurtje gevaren en dat ging prima, zelf nog wat nieuwe tricks geprobeerd. Van overpowered varen was geen sprake, natuurlijk blijkt achteraf dat ik een toename van 15-20 knopen in no time niet heb zien aankomen en dat is wellicht te weiten aan mijn gebrek aan ervaring."

Wat heeft ervaring met het bekijken van weervoorspellingen te maken? Dan weet je toch dat er windvlagen komen en die je dus absoluut niet kan opvangen met een 16m???

Als je dan toch besluit te gaan en het gaat mis, tja, dan kan je zulke reacties verwachten...

Maar ben wel blij dat het nog vrij goed is afgelopen.... beterschap!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #53 November 29, 2007, 00:38:14
edit2Rapporteer  
Tja...blijft nog steeds een raadsel waarom hij met een 16 ging varen...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.