RRD Hypertype

element82

Geen avatar

December 05, 2007, 03:08:38
edit2Rapporteer  
Beste Kiter,

Ik heb een Bow kite RRD Hypertype 9 m2 en deze krijg ik maar niet goed onder controle. De kite kiept uit de lucht en dan heeft hij wel en dan weer geen power. Resultaat geen zekerheid dus niet kite met de Hypertype. Met mijn Ckite van 14 m2 gaat alles wel chill en relaxed.
Wie heeft er ook zo'n bow kite of kan mij helpen???

Alvast bedankt
martijn

Antwoord #1 December 05, 2007, 03:11:31
edit2Rapporteer  
een vriend heeft die kite ook. Hij zal straks wel reageren. ThumpsUp (Thomasr)
Jarno

Geen avatar

Antwoord #2 December 05, 2007, 03:12:42
edit2Rapporteer  
de meningen over de rrd HT zijn nogal verdeeld, misschien dat je iemand kunt vinden die het jou persoonlijk kan uitleggen en even kan kijken of jij je kite wel goed hebt afgesteld, want ik heb vernomen dat dat nogal belangrijk is bij de HT..

succes
kitaholic

Antwoord #3 December 05, 2007, 04:33:44
edit2Rapporteer  
Ik heb de 9 en 12 gehad, zolang je de kite niet boven je hoofd houdt (sowieso niet doen) en spanning op de stuurlijnen houdt gaat het meestal goed. Maar vooral de 9 in vlagerig weer blijft lastig, en zelfs gevaarlijk. Ik heb ze uiteindelijk omgeruild voor rustigere kites en heb daar nooit spijt van gehad.

Het moet gezegd worden dat het voor de rest geweldige kites zijn, maar om bovengenoemde reden is het wel schandalig dat veel zaken de kite als "perfecte beginnerskite" verkopen.
thomasr

Antwoord #4 December 05, 2007, 05:34:52
edit2Rapporteer  
ik heb de 9 voelde me eerst ook een beetje genaaid omdat ik hem ook als beginnerskite gekocht heb bij eurofun, maar volgens mij is het gewoon een kite met gebruiksaanwijzing; niet op 12 uur houden, en beetje in beweging houden en wat kiteaholic ook al zei: spanning op de stuurlijnen houden.
ik vind hem wel lekker snel sturen, en als je eenmaal gaat gaat 'ie wel lekker!
met constante wind is tie ook al beter

ik weet niet waar je vaart maar ik wil er wel ff naar kijken ik probeer zaterdag a.s. te gaan want ik krijg schoentjes enzo van sinterklaas
(heb die van mij nu wel aardig onder controle trouwens, hij valt bijna nooit meer 'gewoon' uit de lucht)
maar niet dat ik heel veel verstand heb van afstelling enzo
ik hoop dat je er wat aan heb meeste was al gezegd maar goed
igg suc6 ermee!

ps: ik zal volgende keer even kijken op het hoeveelste knoopje de stuurlijnen zitten op de bar, misschien maakt dat ook nog veel uit.

edit: vind hem btw wel f*ckin mooi (heb de roze)  ThumpsUp
element82

Geen avatar

Antwoord #5 December 06, 2007, 03:49:47
edit2Rapporteer  
Thomas,

Thanx voor de tip, ik heb ook de pink one!

Zal binnenkort de kite weer eens uitproberen en dan niet op 12 uur houden.

Thanx

ash

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #6 December 07, 2007, 18:30:19
edit2Rapporteer  
Wat een mooie kite die Hypertype.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.