koude lucht krachtiger dan warme lucht??

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #50 December 19, 2007, 23:13:11
edit2Rapporteer  
hehe bandit, is bij mij ook allemaal klok/klepel en hear-say werk, ik weet heel weinig van heel veel. Studieboeken... da's meer voor anderen.
2e kerstdag lijkt me wel een mooie, nog ff wat neoprene scoren.

maar wat betreft die weerstand, als je het kan sticken om met een draagvleugeltje met 35 knopen te varen rag je het harst van iedereen. Rolf es vragen... ROLF!!!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #51 December 19, 2007, 23:34:22
edit2Rapporteer  
Nou, je weet er anders leuk over mee te praten. Overigens is er geen enkele boardshaper een berekening zal  maken, dat is puur ervaring en gevoel.

Pest met een draaglvleugel op dit moment zover ik weet is de hanteerbaarheid. Buiten dat het lastig in en uit het water komen is met step-in snowboardboots en een stuk staal van 7kg aan je voeten, schijnt het ook heel lastig zijn om je balans te vinden. Echt hard gaat het daarom (nog) niet.

Zowiezo is het windsurfrecord er bijna aan met louter een geshaped speedboardje en een...(merk)...(model)... kite. Kan er nu EVEN niet opkomen... Grin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #52 December 20, 2007, 00:24:12
edit2Rapporteer  
enema bandit
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #53 December 20, 2007, 15:20:32
edit2Rapporteer  
enema bandit

 schater schater schater Daarom heb ik zo'n pijn met zitten!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.