Zat van schuren...

GjT

Berichten: 281
December 18, 2007, 06:25:50
edit2Rapporteer  
...en DD lakken...

Dus ik ga ook maar eens voor een voorbedrukt PBT-tje.
Heb een ontwerp gemaakt gebaseerd op een werk van Escher; Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Zijn er nog meer mensen die binnenkort iets naar de drukker willen sturen?

GrGjT
Jordi_1990

Berichten: 1021
Antwoord #1 December 18, 2007, 06:33:59
edit2Rapporteer  
leuk bedacht maar weinig ''spannend'' snap je?
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 December 18, 2007, 06:40:10
edit2Rapporteer  
Hey GJT,
er is een punt van "niets meer aan doen" en daar ben je nog niet aangeland. Het lettertype heeft een enge R (Auch!), en het GjT logo is niet echt wat Jordi_1990 zegt.
Check even de fontsites dafont.com en nog een paar, en zoek tot je het zeker weet.

Ik vind het kleurschema wel tof, je zou het zwart wat kunnen ophalen met een hele lichte gradient.

Hehehe lekker henkjansmitsen hier...
suc6
Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #3 December 18, 2007, 06:47:18
edit2Rapporteer  
Ben al drie maanden aan het designen ThumpsUp Tegen januari aan heb ik wel weer tijd voor andere zaken als werk, dus wilde ik ook wel wat richting pbt drukker gaan sturen.

Mocht het zover zijn, count me in.

Mzzl Joost

PS: Pers er nog wat leuks uit GJT, er is zoveel mogelijk...
GjT

Berichten: 281
Antwoord #4 December 18, 2007, 06:52:04
edit2Rapporteer  
Hey GJT,
er is een punt van "niets meer aan doen" en daar ben je nog niet aangeland. Het lettertype heeft een enge R (Auch!), en het GjT logo is niet echt wat Jordi_1990 zegt.
Check even de fontsites dafont.com en nog een paar, en zoek tot je het zeker weet.

Ik vind het kleurschema wel tof, je zou het zwart wat kunnen ophalen met een hele lichte gradient.

Hehehe lekker henkjansmitsen hier...
suc6

Dat gevoel had ik ook al. Vandaar dat alle tips welkom zijn. Ben beter in boards bouwen denk ik.
Kun je uitleggen hoe je die gradient precies bedoeld? En fonts zoeken is nou niet bepaald m'n hobby; heb je geen tip voor deze toepassing?

GrGjT
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 December 18, 2007, 08:27:24
edit2Rapporteer  
NL: metamorfose
EN: metamorphises 

Grin


desalwelteplus vet design wel, had van mij nog drukker gemogen Smiley
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #6 December 18, 2007, 09:14:09
edit2Rapporteer  
Hey grappig gevonden dat patroon.
Heb je het in illustrator nagemaakt of gewoon van internet geplukt?
Check dan ff of je genoeg resolutie heb, zou zonde zijn als je je printje krijgt en je kan de pixels tellen  Tongue

Wat misschien nog een idee is is om er nog een lijn van die beesten bij te doen maar dan alleen outline om dat grote zwarte vlak nog iets subtiel te vullen.
Of bovenkant zoals je hem gedaan heb, en de onderkant alleen outlines?
Suggesties

Zwart en oranje tinten vind ik erg lekker! en komen er op PBT prints lekker uit...
(wat ik zag op het laatste board van prokiter)(trouwens geinspireerd geraakt daarop? compositie/kleur?)

Gradient is een kleurverloop.
Denk dat hij bedoeld verloop van zwart rondom met licht verloop naar grijs in het midden,
of andersom?
Ik persoonlijk vind dat strak zwart wel wat hebben in ieder geval.

Gjt mag inderdaad wel wat stoerder hoor!
deze afronde lettertjes die mij doen denken aan comic sans? vallen buiten de boot.
En "metamorphose" tekst vind ik wel een bijpassend font maar vraag me af of dat er 2 keer zo groot op moet...

Een goed begin, maar ik zou er nog even een nachtje over slapen en er dan nog even aan gaan zitten...

Succes!
piede

Berichten: 1689
Antwoord #7 December 19, 2007, 04:28:36
edit2Rapporteer  
Doe hem over het gehele board, en dan een iets vettere! ik vind het zeker een goed idee om op een boardje af te beelden!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8 December 19, 2007, 05:34:25
edit2Rapporteer  
gradient ja, kan van zwart naar groen of grijs of whatev, puur zwart kan idd ook heel mooi zijn, iets om mee te xperimenteren. Die van Prokiter is idd tof, met die blommen. Iig die gradients maak je in Illustrator.

Ja als je naam met een R begint dan kijk je naar die letter. Deze is net een K.
http://www.dafont.com/ check fancy/distorted; various of een paar onder techno, zit een hoop bagger tussen maar ook een paar juweeltjes...

Tja en Lorenz, jij bent echt graphicus, ik meer een soort er in gerolde industrieel ontwerper haha schoenmaker/leest stuff.
GjT

Berichten: 281
Antwoord #9 December 24, 2007, 04:35:07
edit2Rapporteer  
Hey grappig gevonden dat patroon.
Heb je het in illustrator nagemaakt of gewoon van internet geplukt?
Check dan ff of je genoeg resolutie heb, zou zonde zijn als je je printje krijgt en je kan de pixels tellen Tongue

Patroon is in illustrator nagemaakt, dus met resolutie heb ik geen probleem.

Wat misschien nog een idee is is om er nog een lijn van die beesten bij te doen maar dan alleen outline om dat grote zwarte vlak nog iets subtiel te vullen.
Of bovenkant zoals je hem gedaan heb, en de onderkant alleen outlines?
Ik ga nog wel even wat varianten proberen


Zwart en oranje tinten vind ik erg lekker! en komen er op PBT prints lekker uit...
(wat ik zag op het laatste board van prokiter)(trouwens geinspireerd geraakt daarop? compositie/kleur?)
Ja, kleurstelling is daarop gebaseerd.


Gradient is een kleurverloop.
Denk dat hij bedoeld verloop van zwart rondom met licht verloop naar grijs in het midden,
of andersom?
Ik persoonlijk vind dat strak zwart wel wat hebben in ieder geval.

Ik weet wate een gradient is, maar hoe gebruik je hem/het om "het zwart op te halen" zoals El Rudo schrijft

Gjt mag inderdaad wel wat stoerder hoor!
deze afronde lettertjes die mij doen denken aan comic sans? vallen buiten de boot.
En "metamorphose" tekst vind ik wel een bijpassend font maar vraag me af of dat er 2 keer zo groot op moet...

Hier was ik idd nog niet mee klaar. Moet ik zeker nog wat aan doen.

Bedankt voor de feedback. Hier kan ik wat mee.

GrGjT
GjT

Berichten: 281
Antwoord #10 December 24, 2007, 04:36:25
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de feedback. Ik ga nog even aan de slag.

GrGjT
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #11 December 24, 2007, 04:42:25
edit2Rapporteer  
die gradient is mss niet nodig, maar m'n eerste idee was om bv. van de graphics af naar oranje te trekken, maar dan zo weinig dat je alleen een zweempje ziet. Het idee is dat je dan wat diepte krijgt. Maar omdat het glossy van PBT met gewoon gitzwart al helemaal tof is hoef je dat niet per sé te doen. snappie.\Ben benieuwd naar de volgende versies!
GjT

Berichten: 281
Antwoord #12 December 24, 2007, 04:47:02
edit2Rapporteer  
die gradient is mss niet nodig, maar m'n eerste idee was om bv. van de graphics af naar oranje te trekken, maar dan zo weinig dat je alleen een zweempje ziet. Het idee is dat je dan wat diepte krijgt. Maar omdat het glossy van PBT met gewoon gitzwart al helemaal tof is hoef je dat niet per sé te doen. snappie.\Ben benieuwd naar de volgende versies!


Dat van die oranje gloed om de graphics heb ik ook al aan zitten denken. Ga ik zeker uitproberen.
 
Gaat alleen allemaal niet zo snel. Weinig tijd. Bouwen kost al tijd. Moet ik ook nog ontwerpen.

Anyway, bedankt voor de feedback
GrGjT
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.