We;lk hotel in Mexico, playa del carmen

joepje

Maart 14, 2008, 22:42:48
edit2Rapporteer  
Over 2 weken hebben mijn vriendin en ik gepland naar playa del carmen te gaan voor 'n kitetrip.  Er schijnen veel spots te zijn alhoewel ik toch weinig kan voinden op het net.

Joepie Wie weet welk hotel aan/ zeer dichtbij de spot licht? www.kiteboardmexico.com (ikarus) wel gevonden maar geen info welk hootel in de buurt ligt. ze zijn ook niet snel met reageren per mail.

Liefst met school erbij (vriendin is beginner......).

Hellup please!!
cabboy

Antwoord #1 Maart 15, 2008, 06:33:06
edit2Rapporteer  
Er ligt een te relaxte plaats op een half uurtje met de bus, genaamd Tulum. Echt een paradijsje en daar hebben ze ook een kiteschool. Ik zou zeker ook een bootje pakken naar Cozumel wat voor de kust van Playa del Carmen ligt, want daar hebben ze ook wat mooie spots. Check extremecontrol.net, dat is een kiteschool in Tulum of kitecozumel.com, dat is een kiteschool in Cozumel. Enjoy Mexico Smiley

joepje

Antwoord #2 Maart 15, 2008, 18:56:04
edit2Rapporteer  
Thanks cabboy maar ik zou graag weten welk hotel in Playa del carmen voor de kiteschool ligt! Dan kan ik elk moment het water op wanneer ik wil zonder te bussen of taxien..... Bij de andere locaties kom ik ook vast wel want die zien er ook mooi uit.
cabboy

Antwoord #3 Maart 15, 2008, 22:23:55
edit2Rapporteer  
UUhh wat ik me kan herinneren van vorig jaar van Playa del Carmen is dat het een klein dorp is, kortom het maakt bijna niet uit in welk hotel/hostal je komt te zitten, want alles is loop afstand. Anders moet je gewoon ff Playa del Carmen hotels googlen?? Volgens mij zaten de meeste hoteletjes ook in de binnenstad van Playa del Carmen en dat is 5 min lopen van strand. Ik hoop dat je er wat aan hebt...........
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.