Welk nieuw Wetsuit?

R.B.

Januari 26, 2008, 00:08:48
edit2Rapporteer  
Ik heb nu 1,5 winter met een Maui Magic inferno 5mm gevaren dit is een single lined pak wat mij erg beviel alleen daar ik vorig jaar nog "beginner" was en veel viel is mijn pak nu toch echt op (knieen gescheurd en nekrand gescheurd).

Vandaar dat ik opzoek ben naar een nieuw pak en wil graag van jullie weten welk pak je me aan raad (het liefst single lined zo niet leg dan uit waarom je de dubble lined fijn vindt).
Tevens zou ik ook een richtprijs willen weten voor het desbetreffende pak en waar je hem zoal kunt kopen (ik kom uit regio R'dam).

Over de volgende pakken hoef ik geen info want hier heb ik de info al van via Hanglos:
- Mystic Crossfire
- Mystic Cure
- Prolimit Hybrid
- O'Neill Prycho 2

Over alle andere pakken hoor ik graag wat meer info.
p.s. ik hoef geen droogpak.

bvd.

Idefixe

Antwoord #1 Januari 26, 2008, 00:24:52
edit2Rapporteer  
Lex

Antwoord #2 Januari 26, 2008, 00:59:22
edit2Rapporteer  
Ik zal ook is kijken naar de Neilpryde pakken!

http://www.neilprydewaterwear.com/

Vind ik zelf het lekkerste pak wat ik tot nu toe heb gehad. He maui magic en prolimit hiervoor gehad.
VincentC

Antwoord #3 Januari 26, 2008, 01:12:40
edit2Rapporteer  
Zou gaan voor de Psycho2 (Beste pak, maar daar betaal je ook wel voor) of de Mystic Crossfire (Goedkoper, maar kwalitatief toch meer dan goed)..
Naishie

Antwoord #4 Januari 26, 2008, 01:19:01
edit2Rapporteer  
Ga voor de crossfire super lekker pak en schijnt ook best sterk te zijn.
Je kan hem in single of double kopen,ikzelf heb de single veel warmer dan de double.
Gaat wel eerder kapot dan double maar als je voorzichtig ben met aan en uit trekken en niet meer valt gaat hij net zolang mee.
Als je heel de winter doorvaart ga dan voor de single!
Prijs is zeer aantrekkelijk vergleken met andere pakken en hij ziet er nog eens uber uit!
thomasr

Antwoord #5 Januari 26, 2008, 03:04:12
edit2Rapporteer  
ik ben het helemaal met lex eens!

neilpryde!
Mark1

Geen avatar

Antwoord #6 Januari 26, 2008, 04:07:17
edit2Rapporteer  
Eurofun zit bij jou om de hoek. Daar hebben ze alle pakken hangen waar jij naar vraagt....
ItsMe.Erik

Antwoord #7 Januari 27, 2008, 05:31:15
edit2Rapporteer  
ga zo snel mogelijk morgen nog naar DAS BOOT in Dusseldorf (uurtje vanaf nijmegen) en koop
- Mystic Crossfire 5/3 pak voor 168 euro
- Mystic Cure 5/3 pak voor 168 euro
_ Mystric Virus voor 195 euro
 of ION 125 euro, NSX, neilpride pakken en ga zo maar door. Oneil pakken zijn er niet meer.

Als je nog kites wilt en je bent niet afh. van een merk, keuze genoeg: Best kites gebruikt voor nog geen 350 euro .   ThumpsUp

michiel v geel

Antwoord #8 Januari 27, 2008, 07:12:28
edit2Rapporteer  
ieder merk heeft zo zijn eigen shape en zo heeft elk lichaam ook zijn eigen shape

zelf ben ik voor de mystic cure gegaan omdat deze top zat voor mij maar als een neilpride, quicksilver jouw beter zit kan je daar net zo goed voor gaan.

verder zou ik kwaliteit voor looks gaan
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Januari 27, 2008, 18:08:26
edit2Rapporteer  
verder zou ik kwaliteit voor looks gaan

En daar heeft Slis meer dan genoeg over geschreven waar op te letten op Hanglos.nl  ThumpsUp

En geloof me, superstretch zit enorm lekker, en single/double maakt veel uit zo rond de 5 graden buitentemp, evenals hoe de naden verbonden zijn. De regel hoe duurder hoe warmer klopt helaas echt wel.
Gertjan

Antwoord #10 Januari 27, 2008, 18:48:45
edit2Rapporteer  
Mystic Venom SL 6/5/3 dan krijg je het niet snel meer koud.
ES

Geen avatar

Antwoord #11 Januari 29, 2008, 22:15:34
edit2Rapporteer  
Ik heb deze pas gekocht: http://www.gulmarine.nl/asp/contentframe.asp?pageID=924&
Krijg je het ook niet snel koud meer in. Ik voelde alleen op me rug af en toe wat kou, maar had er niks onder aan. En kap piept nog al, omdat er kleine gaatjes bij je oren zitten. Maar die kap kan er gelukkig ook af!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.