Vrouwen-kiteboardje?

maaike

Geen avatar

Antwoord #25 Januari 13, 2008, 03:26:13
edit2Rapporteer  
Hi Themplar,

misschien lime-groen (ook best een dames kleurtje) Al ben ik er zelf niet echt fan van.
En die bloemen vervangen door barok/ornament achtige style. (echt trendy ook) zoiets als de F.One Trax
Dat vind ik best een vrouwenboardje.

kan je hier wat mee??

(HJ) MINI-ME

Antwoord #26 Januari 13, 2008, 14:04:24
edit2Rapporteer  
Of zoiets als de Pro-x van Brunotti??
Vind ik ook een iets voor een vrouw  ThumpsUp
DaanD

Antwoord #27 Januari 13, 2008, 16:25:04
edit2Rapporteer  
Het Brunotti (Pro-x) boardje voor vrouwen in 2008.. de Pro Princess  loser

Geronimo79

Antwoord #28 Januari 14, 2008, 15:33:32
edit2Rapporteer  
Hey Maiky,

zal die trax eens opzoeke op internet. Lime groen mee eens idd kan leuk zijn. zowieso ben altijd voor lime groen. (vandaar een groene Waroo)

Als ik het een beetje begrijp, veel sierlijke dingen, die niet per definitie vrouwlijk hoefen te zijn. Zou best een board kunnen zijn met van die cerubijntjes erop ofzo (die irritante vlieg dingen bij hemel afbeldingen) In ieder geval het moet stijl uit stralen. Dus geen harde tribals, maar sierlijke zou wel weer kunnen.
Heb wel wat ideeen denk ik, maar meer zijn altijd welkom.
Spoon

Antwoord #29 Januari 14, 2008, 17:21:51
edit2Rapporteer  
tips Grin

-   Paarden (kots Grin)
-   Barbies
-   Winkels
-   Kleding/schoenen
-   stippen...
-   always

ofzo Grin...

bovenstaande is niet serieus bedoeld, ik hoop dat dat duidelijk is.
Er is zoveel afhankelijk van smaak. Zowel voor mannen als voor vrouwen. Je kan geen board maken dat 100% vet vindt. en dat is maar goed ook, dan zou iedereen met hetzelfde varen. misschien moet je naar de verschillen kijken naar kleding voor een mooi ontwerp. wat is er in kleding anders bij vrouwen en die accentueren op een board..
ofzo?
Geronimo79

Antwoord #30 Januari 14, 2008, 17:59:58
edit2Rapporteer  
Er zijn uiteraard meer smaken kwa designs. Merk zelf ook wel dat ik bepaalde hele populaire designs zelf helemaal niet mooi vind. Maar redelijk algemeen kun je vaak wel spreken. En kwa ideeen zit er wel wat tussen. Gewoon eens wat proberen en dan posten heh.
Eef

Geen avatar

Antwoord #31 Januari 17, 2008, 23:54:24
edit2Rapporteer  
ik vaar een trax, vind t ook wel n vrouwendesign (maar mn vriend kijkt ook altijd jaloers haha) Kleurgebruik etc mss niet per definietie vrouwlijk (wit, zwart, goud) maar WEL classy! Zeker met t design

Ben benieuwd naar je ideen voor designs!! tip: vergeet de stippen van Spoon Smiley en ik ben sceptisch over cerubijntjes.. maar moet t zien waarschijnlijk!
Geronimo79

Antwoord #32 Januari 18, 2008, 16:27:09
edit2Rapporteer  
Ik zou zeggen Eef als je iets weet, suggesties hebt kun je het altijd even in een berichtje zetten. Houd af en toe het doe et zelf forum in de gaten hier. Post ik af en toe wel wat.. snif... wil m'n computer terug (dies kaduuk) dan kan ik weer nieuwe dingen maken.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #33 Januari 19, 2008, 10:26:27
edit2Rapporteer  
Wat dacht je van het Liquid Force board  ThumpsUp

http://www.liquidforcekites.com/boards_aura-comp.htm#
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.