bar vraagje

onzin

Januari 27, 2008, 17:46:00
edit2Rapporteer  
hey halllo

ik was gister ef bezig met mijn kite spulletjes aan het uitpakken lag al veel te lang in de kast dus dacht ga ef kites oppompen verveelde me toch maar goed ik was mn bar aan het uitleggen op straat een naish 2005 en toen ik daar mee bezig was (weet niet zo goed hoe ik het moet uit leggen ) als eerste heb jeje twee gekleurde lijnen en in het midden je vijfde en een dikke rooie lijn die zich later op splitsen naar je 2 grijzen lijnen en je vijfde lijn voordat het zich op splitst die dikken rooie lijn zitten lusjes aan waar je vijfde lijn doorheen loopt

nu komt de vraag

dat stuk zit de vijfde lijn om de dikkelijn heen gedraaid meerdere keren is dat erg kan ik er wat aan doen of maakt dat niet uit

groeten
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Januari 27, 2008, 17:50:55
edit2Rapporteer  
Uiteindelijk bij teveel draaiingen zal je safetysysteem niet meer werken. Het is dus zaak om ze minimaal te houden. Op straat uitlopen is het ideale moment om ze eruit te draaien. Dat is het nadeel van een 5th lijn bar als je veel rotaties maakt.

Bijhouden op het water en evenveel tegengestelde rotaties maken is de remedie, of om de zoveel keer de draaiingen eruit halen op straat.
onzin

Antwoord #2 Januari 27, 2008, 17:56:21
edit2Rapporteer  
heeft het er dan mee te maken hoe je je bar op rolt ?
Idefixe

Antwoord #3 Januari 27, 2008, 18:00:01
edit2Rapporteer  
Bij het opruimen / oprollen van je bar gaan de lijnen er precies zo op zoals ze op dat moment liggen. Ikzelf check altijd ff of de boel goed zit ( net alsof je weer gaat varen) koppel dan de boel los en rol het zaakje op. Scheelt bij de volgende sessie weer een hoop geklooi.......
onzin

Antwoord #4 Januari 27, 2008, 18:26:26
edit2Rapporteer  
denk dat je het niet helemaal begrijpt het gaat echt alleen maar om die dikke rooie lijn waar je vijfde lijn aan vast zit die door die lusjes heen loopt dat stuk zit ie om die dikke lijn heen meerdere keren 
Gertjan

Antwoord #5 Januari 27, 2008, 18:43:37
edit2Rapporteer  
Iedere keer dat ik mijn 5 lijns bar uit rol dan loop ik eerst de stuurlijnen uit en vervolgens de 5de lijn met de powerlijn. Bij de Y splitsing van de powerlijnen loop je met de lijnen tussen de vingers door tot alles uit de draai is.

Dit om te voorkomen dat de 5de lijn te vaak om de powerlijn heen draait.
Idefixe

Antwoord #6 Januari 27, 2008, 18:48:54
edit2Rapporteer  
Iedere keer dat ik mijn 5 lijns bar uit rol dan loop ik eerst de stuurlijnen uit en vervolgens de 5de lijn met de powerlijn. Bij de Y splitsing van de powerlijnen loop je met de lijnen tussen de vingers door tot alles uit de draai is.
Dit om te voorkomen dat de 5de lijn te vaak om de powerlijn heen draait.
precies dus! en datzelfde check je ook ff bij het opruimen van je spullen. Is een kleine moeite en je weet zeker dat je safety werkt als het nodig is.
onzin

Antwoord #7 Januari 27, 2008, 19:00:34
edit2Rapporteer  
kijk dat bedoelde ik ga hem zo nog wel een keertje uit lopen en goed uitdraaien

bedankt
piede

Antwoord #8 Januari 28, 2008, 16:31:11
edit2Rapporteer  
Of je gaat ss varen en heb je hier nooit last van, je kan roteren wat je wil Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.