Movie & Info Lou Wainman Hawaii

VincentC

Berichten: 2608
Februari 01, 2008, 21:14:15
edit2Rapporteer  
Nieuwe movie van Lou Wainman waarin ook het nieuwe materiaal van zijn eigen merk Lou Wainman Hawaii in te zien is  ThumpsUp

De movie:
[youtube]w828ryOoFfk[/youtube]

De Rabbit:

Verkrijgbaar in de volgende maten, inclusief nicknames
- Rabbit "Gypsy" - 6.5 m
- Rabbit "Smoke" - 9 m
- Rabbit "Boss" - 12 m

De 'Lou' c-shape

Verkrijgbaar in dezelfde maten als de Rabbit, voor zover bekend nickname-loos
- 6,5 m
- 9 m
- 12 m

De boards
De boardjes is nog niet zoveel over bekend. Hij zal komen met een 'normale' twintip, een waveboardje en een boardje met een vrij aparte rail (te zien in het filmpje).

VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 Februari 01, 2008, 21:17:34
edit2Rapporteer  
Ziet d'r toppie uit, dé gear om vette sprays mee te checken als ik dat zo zie  ThumpsUp

Ben trouwens wel benieuwd hoe dat gekartelde boardje zal varen, zie je wel dat de uitvindingen van wimt niet helemaal waardeloos zijn  schater loser
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #2 Februari 01, 2008, 21:45:05
edit2Rapporteer  
ben benieuwd naar die c-shape
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #3 Februari 01, 2008, 23:13:30
edit2Rapporteer  
Valt me op dat die Rabbit maar 3 struts heeft, zie je niet vaak en als je het wel ziet zijn het vaak kites voor beginners. Bij die C-shape zie ik trouwens ook maar 3 struts, maar ik denk dat ik er dan 2 over het hoofd zie
sjorsmaster

Berichten: 596
Antwoord #4 Februari 02, 2008, 00:24:45
edit2Rapporteer  
volgens mij hebben ze er wel meer maar zie je ze idd gewoon niet
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 Februari 02, 2008, 01:25:30
edit2Rapporteer  
nou ik denk eigenlijk dat je dat wel goed ziet ja, ik tel er ook 3 want een strut laat altijd wel iets zien in het achterlijk (niet achterlijk maar achter-lijk, en dan niet gelijk aan lijken denken lijkt me) ofwel TE.
Dat is wel vettekes, zie ook de mono, duo en quad struts van Bill Hansen:
http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2345085
Zij hadden bij de mono en duo strut versies problemen om de tips te controleren, ik ben benieuwd of het Wainman is gelukt met zo weinig struts...

waanzinnige graphics op die rabbit trouwens
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Februari 02, 2008, 03:31:16
edit2Rapporteer  
Wat is die Wainman toch een beul! Die foto's  Joepie

Jammer dat 90% een slideshow is, had liever nog meer actie gezien van de meester zelf. Maar geeft wel een indruk van zijn twee kites.

Puur speculeren, maar zou hij de prijzen niet laag willen houden? De kites zijn beide erg basic. Idd. maar 3 struts op beide kites. Ik ben erg benieuwd hoezeer de Rabbit depowered. Ik denk niet dat beide kites goed in het low-end zullen zijn. Iets wat je op kitebeach Maui ook helemaal niet nodig hebt.  Grin
Hessel

Berichten: 575
Antwoord #7 Februari 02, 2008, 04:22:13
edit2Rapporteer  
Meestal zijn de kites met 3 struts idd goedkoper, dus dat klinkt wel mooi.

En het lijkt mij dat de low-end wel oke moet zijn als de grootste maat een 12m is. Ben wel benieuwd naar die Rabbits
gabe

Berichten: 75
Antwoord #8 Februari 02, 2008, 06:50:28
edit2Rapporteer  
he vincent waar heb je deze info vandaan?

er komt veel uit oude doos in het filmpje.
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #9 Februari 02, 2008, 19:33:37
edit2Rapporteer  
he vincent waar heb je deze info vandaan?

er komt veel uit oude doos in het filmpje.

Filmpje kwam ik tegen via kiteforum, informatie heb ik deels van de website, deels van hanglos  ThumpsUp
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #10 Februari 03, 2008, 04:34:50
edit2Rapporteer  
ik weet dat t vervelend klinkt maar face it, haast niemand van ons zal zoveel ervaring op t water opdoen als lou in zijn leven heeft gedaan,

ik bedoel hij rijd een finlless board met dominatrix concave van 1 meter met 30 40 kp door chop en beschrijft het alsof hij met een snowboard door poedersneeuw carved.

hij kite met 7m lijnen op een surfboard, hij heeft een tijd met FLYSURFER gevaren


sta dus niet te kijken als dites een hele specifieke feeling hebben die maar weinig fijn zullen vinden of die de ware perfomance uit die dingen kunnen krijgen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.