Ik weet niet hoe zwaar je bent en welke 9m2 SLE kite je hebt maar dit is gewoon een open deur intrappen :-)
De TB is al 1m2 groter en heeft een groter geprojecteerd oppervlak dus die zal veel eerder varen.. Qua eigenschappen zijn de kites niet met elkaar te vergelijken dus moet je eerst ff kijken wat je met de kite wil gaan doen..
Ik persoonlijk zou voor de Kondor kiezen
Succes
Je zegt dat ik dus met de turbodiesel eerder kan varen. Maar maakt het veel uit met de kondor?
Verder zeg je dat de eigenschappen verschillend zijn. Wat is er dan zo verschillend aan de kites? Merk ik dat bij springen of hoogte lopen of wat?
Grtz
Arjan
Jij zegt dat je behoorlijk wat over de kites gelezen hebt maar nu moet ik alle verschillen gaan opsommen... damn.. heb je ff
Je moet gewoon even kijken wat je met je set kites zou willen doen en wat het beste aansluit op je huidige kite.
Wil je freestyle, explosieve kracht, direct stuurgedrag met veel depower neem dan de Kondor.
Wil je mega lowend, all round kite en ben je van plan om te gaan golfsurfen neem dan de TD
Hoogte lopen maakt weinig verschil.
Springen.. Kondor gaat explosiever de lucht in dan de TD en met de TB blijf je wat langer in de lucht hangen (soort hangglide)