Kiten op Muiderzand/almeerderzand en pampus

rikjonker

Maart 09, 2008, 23:49:58
edit2Rapporteer  
Vraagje aan de locals. Het zal vast verboden zijn om te kiten op het muiderzand/almeerderzand, maar wordt het hier in de winter maanden gedoogd(in de zomermaanden zou ik er nooit heengaan). En hoe is de wind met puur westen wind? Lijkt me 1 van de weinige spots in de buurt van amsterdam waar je met westenwind op het ijsselmeer kan. Ik hoor het graag.

En waar is de opstap bij de pampushaven. Ik weet dat het ergens na de catamaran havens is. Kan iemand met de coordinaten via google maps geven?

Groet, Rik
MEGALOOPBEUN

Antwoord #1 Maart 10, 2008, 04:47:29
edit2Rapporteer  
hey rik  hier is de locatie van pampushaven
Idefixe

Antwoord #2 Maart 10, 2008, 18:50:05
edit2Rapporteer  
Kijk uit bij Pampushaven:  overal stenen langs de kant dus heel lastig om het water in en uit te komen. Verder drukke weg op 50 meter vanaf het water. Over diep water. Je moet op  deze locatie heel goed weten wat je doet. Vanuit  A'dam is IJmuiden en Wijk volgens mij ongeveer dezelfde afstand?  ( en met west tien keer veiliger )
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.