Kitesurf onderzoek

Matjas the scissor-kid

Antwoord #25 Maart 13, 2008, 02:56:32
edit2Rapporteer  
hehe closed....

Weet iemand hoe het zit met dat onderzoek verelden jaar ook voor een of andere studie Gwen van der Pol was contact persoon (uit mijn hoofd) half februarie zou uitslag zijn maar niks gezien.....heb ik wat gemist??
kasperthecamel

Antwoord #26 Maart 13, 2008, 06:27:21
edit2Rapporteer  
Heb het al bij >Jenna gezegd!!!!!

BRUNOTTI IS EEN B MERK......

En hun marktonderzoeker is een stagiar en dus niet eens een B maar een C onderzoeker Joepie
Jelle

Antwoord #27 Maart 13, 2008, 08:40:42
edit2Rapporteer  
Nou ik kreeg wel een melding dat het klaar was in keurig Engels
lody

Antwoord #28 Maart 13, 2008, 17:20:56
edit2Rapporteer  
Survey closed!

Of al genoeg reacties..... of niet niet blij met de reacties op het forum
groepg

Geen avatar

Antwoord #29 Maart 13, 2008, 19:47:25
edit2Rapporteer  
Hallo lieve mensen,

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor het invullen van onze enquete! Verder snap ik niet waarom jullie zo negatief zijn over dit onderzoek.Of was de enquete gewoon zo kort dat jullie tijd over hebben en daarom gezeur op dit forum gaan posten?  De antwoorden zijn voor ons heel bruikbaar en voor jullie een hele kleine moeite om in te vullen. Kortom een win win situatie.

groetjes, het onderzoeksteam
youne nl

Antwoord #30 Maart 13, 2008, 21:56:39
edit2Rapporteer  
Als je denkt dat dit een win win situatie is of wordt met deze super ONDERLEGDE vragen, weet ik al genoeg over de verdere verloop van BRUNOTTI !!!
toch veel sterkte (zul je nodig hebben)
Hallo lieve mensen,

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor het invullen van onze enquete! Verder snap ik niet waarom jullie zo negatief zijn over dit onderzoek.Of was de enquete gewoon zo kort dat jullie tijd over hebben en daarom gezeur op dit forum gaan posten?  De antwoorden zijn voor ons heel bruikbaar en voor jullie een hele kleine moeite om in te vullen. Kortom een win win situatie.

groetjes, het onderzoeksteam
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.