top service

remco81

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
Maart 14, 2008, 00:35:26
edit2Rapporteer  
hierbij wil ik aangeven wat ik van de service vind bij naish (importeur naish ).Nietgoed naad van me strud liet los wat ik te horen krijg te hard opgepompt kan zo wel doorvaren doen we niks aan . Toen zijde ze bij van de berg in hoorn laat maar hier wij maken het wel  en zo gezegt zo gedaan  gister opgehaald ziet er weer goed en stevig uit en koste niks  top service van de berg
krullebol

Antwoord #1 Maart 14, 2008, 00:59:11
edit2Rapporteer  
Mooi hee ThumpsUp

Maar moeten ze officieel denk ik eigenlijk ook (zie topic)
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=2;action=display;threadid=30189
Maar sowieso chill, want aan een kapotte kite heb je ook zo weinig loser
TtHoM@s

Antwoord #2 Maart 14, 2008, 01:08:27
edit2Rapporteer  
tss... te hard opgepomt    kan dat dan...
[Pepper]

Antwoord #3 Maart 14, 2008, 02:34:48
edit2Rapporteer  
hierbij wil ik aangeven wat ik van de service vind bij naish (importeur naish ).Nietgoed naad van me strud liet los wat ik te horen krijg te hard opgepompt kan zo wel doorvaren doen we niks aan . Toen zijde ze bij van de berg in hoorn laat maar hier wij maken het wel  en zo gezegt zo gedaan  gister opgehaald ziet er weer goed en stevig uit en koste niks  top service van de berg

Goed geregeld!! ThumpsUp

Maar wil je toch nog even dit meegeven: klik hier
Succes!
roeb
Gast
Antwoord #4 Maart 14, 2008, 02:41:33
edit2Rapporteer  
Haha, dat is netjes Remco!
Maar de PUNT toets zit rechts onder in je toetsenbord Wink
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #5 Maart 14, 2008, 02:49:24
edit2Rapporteer  
BiteyCastle rullt zwaar.

Btw, die hoe kubus doet weten we al langer dan vandaag geloof ik.
Vd Berg hoeft helemaal geen garantie te geven, dat moet via de importeur gebeuren.
Idefixe

Antwoord #6 Maart 14, 2008, 03:35:31
edit2Rapporteer  
Vd Berg hoeft helemaal geen garantie te geven, dat moet via de importeur gebeuren.

Kort door de bocht bericht. Kubus doet geen zaken met particulieren alleen met shops. Consumenten doen zaken met shops en hebben derhalve een koopovereenkomst met de shop en  NIET met de importeur. Voor de afhandeling van garantie en/of klachten heeft de consument alleen te maken met de shop. Als de betreffende vlieger bij vd Berg gekocht is, is vd Berg verantwoordelijk voor de garantie ( en dat hebben ze in deze blijkbaar netjes afgehandeld) Maakt geen drol uit via welke importeur dit is gegaan........
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #7 Maart 14, 2008, 06:33:33
edit2Rapporteer  
dit verhaal komt me bekend voor tegen mij zeiden we ook dat hij te ahrd was opgepompt  ben zelf naar naish gestapt en me kite achter gelaten dit hebben ze kosteloos gemaakt voor me  en een nieuwe strut erin.
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #8 Maart 14, 2008, 07:07:37
edit2Rapporteer  

Kort door de bocht bericht. Kubus doet geen zaken met particulieren alleen met shops. Consumenten doen zaken met shops en hebben derhalve een koopovereenkomst met de shop en  NIET met de importeur. Voor de afhandeling van garantie en/of klachten heeft de consument alleen te maken met de shop. Als de betreffende vlieger bij vd Berg gekocht is, is vd Berg verantwoordelijk voor de garantie ( en dat hebben ze in deze blijkbaar netjes afgehandeld) Maakt geen drol uit via welke importeur dit is gegaan........

Denk je echt dat shops niet bij de importeur gaan klagen?

Mooi dan, kiteshop krijgt 10 slechte modellen, verkoopt ze alle 10.
Klanten komen terug. Allemaal dezelfde fout. Shop repareert kosteloos? Nee hoor. Ze gaan naar de importeur die het dan maar moet vergoeden.

De Importeur moet zijn verantwoordelijkheid nemen. En in dit geval heeft hij dat blijkbaar niet gedaan(niet geval n°1). Dus toch top van Vd Berg
nepke

Geen avatar

Antwoord #9 Maart 14, 2008, 15:24:05
edit2Rapporteer  
weer zo'n zinloze discussie, zoals Idefixe zegt als consument sluit je een koop met een detaillist en NIET met Kubus, van debn Berg is degene die je reparatie moet verzorgen
Langbeest

Antwoord #10 Maart 14, 2008, 15:39:23
edit2Rapporteer  
weer zo'n zinloze discussie, zoals Idefixe zegt als consument sluit je een koop met een detaillist en NIET met Kubus, van debn Berg is degene die je reparatie moet verzorgen
En dat ook keurig heeft gedaan.
Tweekske

Antwoord #11 Maart 14, 2008, 22:00:05
edit2Rapporteer  
En als van den Berg dan meerdere slechte modellen met dezelfde klacht binnenkrijgt zal die vanzelf bij de importeur gaan klagen en daar de kosten op verhalen. Want zij hebben wel een overeenkomst met de importeur.
Maar een consument heeft in dit geval inderdaad niks met de importeur te maken, dat moet de shop maar oplossen.
StevenHill

Antwoord #12 Maart 14, 2008, 22:08:49
edit2Rapporteer  
Heb zelf laatst een board met een foutje gekregen. Dit zag je alleen als het board nat was.
Het foutje was mischien niet eens "kwaadaardig".
Naar dealer terug(Eurofun).
Deze contact opgenomen met Kubus. Leenboard 2008 model meegekregen.
Binnen een week een splinternieuw board van Kubus terug!
Topservice van dealer en importeur!!!
Dus het kan ook anders!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.