groot kite meer op komst!

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Maart 18, 2008, 06:27:20
edit2Rapporteer  
Ik zeg: mooie strandjes en spots voor alle windrichtingen, de NKV regiovertegenwoording kan alvast een voet tussen de deur steken!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3579302/_PS_steunen_plan_Wieringerrandmeer__.html?p=2,1
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #1 Maart 18, 2008, 06:29:08
edit2Rapporteer  
Beetje jammer dat Almere een paar honderd km verderop ligt!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Maart 18, 2008, 06:30:46
edit2Rapporteer  
Beetje jammer dat Almere een paar honderd km verderop ligt!
nee man paar duizend!
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #3 Maart 18, 2008, 07:09:41
edit2Rapporteer  
Beetje jammer dat Almere een paar honderd km verderop ligt!
??????
Wat heeft Almere d'r mee te maken? Huh
Emma

Berichten: 624
Antwoord #4 Maart 18, 2008, 08:12:56
edit2Rapporteer  
Ik hoorde het net ook op de radio. Het wordt het Wieringerrandmeer http://www.wieringerrandmeer.nl/ als het goed is gaan ze rond 2009/2010 beginnen met graven Smiley
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Maart 18, 2008, 08:35:42
edit2Rapporteer  
voor kiten leuk hoor dat plan, maar het is daarbuiten een belachelijk plan.
Het wordt gepresenteerd als de redding voor de omliggende dorpen, ipv boeren, de boel onder water zetten...
NL wil eilanden uitleggen voor bouw/teel-grond, ondertussen maken ze daar een gigantisch meer..

trouwens nog wat zots..: http://www.nieuwnieuws.nl/archives/video/2008/03/onderwaterparadijs_voor_duiker.html
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #6 Maart 18, 2008, 09:59:57
edit2Rapporteer  
Zal wel verboden zijn om daar te kiten. Bovendien zal het ook wel vlagerig worden aangezien rondom allerlei gebouwen/bomen en andere obstakels zullen staan.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Maart 18, 2008, 16:00:45
edit2Rapporteer  
Idd. lees ik het woordje "natuurgebied" in het artikel. ThumpDown
Zo worden ook weer flink wat boeren onteigend. En water is daar ook echt iets wat je nodig hebt voor recreatie op die locatie Tongue



Ik was afgelopen weekend ff bij Eurofun, je kon je auto bijna niet parkeren tussen al dat defensiematerieel. Ziet er niet zo spectaculair uit als dit: http://www.unterwasserpark.com/
Rare jongens die Deutschers Tongue

chico

Berichten: 1112
Antwoord #8 Maart 18, 2008, 18:08:17
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het te maken heeft met de natuur compensatie maatregelen. Je geeft een deel terug aan de natuur en dan kan je elders weer fabriekjes/vliegveldjes/woonwijkjes en weggetjes bouwen of kolencentrale bouwen. Vergeet niet dat landbouw ook een bijdrage heeft in CO2 uitstoot ondanks dat gewassen meestal groen van kleur zijn.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Maart 18, 2008, 18:24:24
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het te maken heeft met de natuur compensatie maatregelen. Je geeft een deel terug aan de natuur en dan kan je elders weer fabriekjes/vliegveldjes/woonwijkjes en weggetjes bouwen of kolencentrale bouwen. Vergeet niet dat landbouw ook een bijdrage heeft in CO2 uitstoot ondanks dat gewassen meestal groen van kleur zijn.

Mooi he in een overbevolkt land met 17 miljoen+ inwoners. Wordt tijd dat ze grotere eilanden voor de kust gaan bouwen om dat allemaal te realiseren  Tongue
chico

Berichten: 1112
Antwoord #10 Maart 18, 2008, 18:31:26
edit2Rapporteer  
Ik denk dat het te maken heeft met de natuur compensatie maatregelen. Je geeft een deel terug aan de natuur en dan kan je elders weer fabriekjes/vliegveldjes/woonwijkjes en weggetjes bouwen of kolencentrale bouwen. Vergeet niet dat landbouw ook een bijdrage heeft in CO2 uitstoot ondanks dat gewassen meestal groen van kleur zijn.

Mooi he in een overbevolkt land met 17 miljoen+ inwoners. Wordt tijd dat ze grotere eilanden voor de kust gaan bouwen om dat allemaal te realiseren  Tongue

Ja, helaas is mijn achtertuin niet zo groot, slechts 40 vierkante meter. Anders ging ik er een prachtige kite spot van maken en dan mocht iedereen GRATIS bij mij komen kiten.
iwan

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #11 Maart 20, 2008, 03:46:19
edit2Rapporteer  
je kan er nu al kiten in de buurt bij den oever in het ijselmeer.
verder wel een leuk plan dat meer
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.