jaapd
|
Misschien moet je gaan bloggen op een blog ipv een forum...
|
|
|
Nature
|
Ik snap nooit wat wimt zegt al die wimt vaktermen . is er toevallig ook een wimt woordenboek ? :/
jaapd goed punt
|
|
|
chico
|
Ik snap nooit wat wimt zegt al die wimt vaktermen . is er toevallig ook een wimt woordenboek ? :/
jaapd goed punt
Doet ie xpress.
|
|
|
Morres
|
WimT moet een column hebben
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Dude Wimt, heb je nu al een digitale foto camera want ik wil je board drager zien
|
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
wimt,
Zeker handig op Neeltje Jans, is toch best altijd een eindje wandelen.
Misschien kom ik je daar eens tegen
|
|
|
Wimt
|
Naar begrafenis geweest; een kerk vol (tranen). Schoonoom, zeker geliefd. Zal in mijn geval van overlijden wel niet gebeuren; ik verwacht alleen mijn 2 ex-echtgenoten, wanneer er bier is na de dienst. En bij deze zijn de forumleden uitgenodigd. Aan de moderators laat ik bij deze mijn 2 Pinda`s na. Mogen ritueel verbrand worden, wanneer men ze niet wil gebruiken.Dan wel graag bij mijn as voegen; wel eerst de inserts eruit halen, dat gerammel in mijn urn is niet chique. Daarmee gaan mijn uitvindingen mee in mijn graf, urn. Mag Morres mijn grafrede houden, en daarmee zijn opluchting uiten . Ik verwacht geen forumleden, als mijn overlijden een gevolg is van een kiteongeval. Iemand een idee hoe de grafrede van Morres zal luiden?
|
|
|
Wimt
|
Davidov; morgen moet ik les geven op Brouwersdam; iemand vertrouwt mij zijn leven toe. Zal ik dus niet bij Neeltje Jans zijn. Camera heb ik nog steeds niet, evenals computer.
Ik zag geen moeilijke vaktermen.
|
|
|
Wimt
|
Gek niemand mij ooit heeft gevraagd, waarom ik van mijn eigenbouw-bows ben afgestapt, of wat ik nu heb gekocht. Zou eigenlijk een Flysurfer moeten zijn, van wege de enorme duurzaamheid, wat goed voor het milieu, maar ik heb wat minder duurzaam gekozen, en vooral minder duur, maar toch wel duurzaam, en heb niet voor een bekende naam wilen betalen, maar wel een gekke naam; New. Om new-school te leren vnml.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Dude, wimt ik wil wel op je bergaafenis komen hoor en ritueel (hawaizo'n bloemen krans je op je kist leggen :'( maaruh wimt nu ik toch (op een indirecte manier) met je spreek. Waarom vaar je geen home made bow kites meer en wat vaar je nu dan?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
wim is in the house! rock on! hoe verzin je t toch iedere keer?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gek niemand mij ooit heeft gevraagd, waarom ik van mijn eigenbouw-bows ben afgestapt, of wat ik nu heb gekocht. Zou eigenlijk een Flysurfer moeten zijn, van wege de enorme duurzaamheid, wat goed voor het milieu, maar ik heb wat minder duurzaam gekozen, en vooral minder duur, maar toch wel duurzaam, en heb niet voor een bekende naam wilen betalen, maar wel een gekke naam; New. Om new-school te leren vnml.
Haha, je hebt aan de doeken van plezier van Chiel van Geel gehangen. Die staan ook op mijn lijstje om te testen. De prijzen zijn iig viesss
|
|
|
Wimt
|
wim is in the house! rock on! hoe verzin je t toch iedere keer?
Ja, gaat iedere keer weer vanzelf, heb ik mijzelf niet in de hand; van de ene handeling komt de andere handeling, en dat volgt mekaar op in een voor mij logische volgorde. Er is geen ontkomen aan, en voor ik het weet zit alles onder het bloed. Ze noemen het ook wel mindfucking. Dus verkrachting, maar dan zonder dat nare onderbuikgevoel. Met glijmiddel dus. En de volgende ochtend vraag je je toch af, waarom je anus zo rauw is.
|
|
|
Wimt
|
Haha, je hebt aan de doeken van plezier van Chiel van Geel gehangen. Die staan ook op mijn lijstje om te testen. De prijzen zijn iig viesss Matjas, zo beantwoord?: Chiel ken ik niet. Maar deze kite is de Slingshot kwaliteit met de techniek van 2008. Constante power, niet gevoelig voor vlagen, en draait sneller met lichtere barkracht dan de Bandit. En dan is 900 euro all in voor een 11 m niks teveel voor bijna Bandit kwaliteiten. Groter dan 11m wil ik niet meer hebben, behalve als Flysurfer dan. Ik heb een 17 m Speed 1. Vandaag op Neeltje. Na het zien van forum, zag de lesser er vandaag vanaf. Was er samen met Limbosurf. Die blijft maar hameren op Flysurfer, wat is die vriend eigenwijs zeg. Nou is ie leraar, en die zijn allemaal eigenwijs, en ik ben een frries, ja die ook.. Vroeg ik hem laatst of ie ook een fries was..
|
|
|
michiel v geel
|
(mi)chiel ken je dan bij deze
new is niet alleen bij chiel van Geel te testen hoor ook op workum bij onze grote ben de importeur (big ben lair)
wimt ga ik je op workum zie as weeken (sticked) wil jouw toch zeker wel even de hand schudden
peace
chiel
|
|
|
Wimt
|
Neen, helaas, kan niet, moet voor de natuur werken. Mijn Tribal 11 m is hierbij te koop. Slechts een half jaar misbruikt, dus zo goed als slecht. Let wel; is na vele reparaties wel een Wimt-hebbedingetje, noem het geen Tribal meer. Min. 220 euro; heb je met een onverwoestbaar dikke binnenband voor de LE, dus raakt niet meer lek, one-pump en het perfecte met skatelager uitgevoerde niet-in-de-war-brengende-5delijn-systeem, zodat je 5de lijn bij rotaties niet in de war gaat; het z.g.n.-NIDWB5-systeem dus. Geen garanties, maar gegarandeerd bekijkenswaardig. Vliegt goed. Ik zou het mijn schoonmoeder toevertrouwen. En Limbosurf. Niet Morres, want die wordt steeds liever .
|
|
|
Wimt
|
jaapd goed punt
Zeg maar wat je uitgelegd wilt hebben. Voor bloggen heb ik te weinig te melden.
|
|
|