PKRA speed gaat los!!

Eddy Lansink

Berichten: 255
April 04, 2008, 13:12:32
edit2Rapporteer  
Een bericht van onze speedmaster Rolf vd Vlugt:

59 knopen!

De wind gaat helemaal los hier in Port St Louis. Met regelmaat worden vlagen van 59 knopen gemeten! Het zand en het water stuift over de speedcourse. Bijna de helft van de deelnemers kiest eieren voor zijn geld en blijft veilig aan de kant.
Zowel gister als vandaag worden er toptijden gevaren tijdens de Worldcup Speed. Met een snelheid van 42.3 knopen heeft Rolf een dik nieuw Nederlands record (officieus) neergezet en verstevigt daarmee zijn 2de plaats op de overall ranking. [Officieel NL record: 39.3 door Rolf]
Ikzelf heb mijn handen vol aan mijn Flow 5 met korte lijnen. Het is hier echt 'survival of the fittest'. Met vrij constante snelheden 30 á 31 knopen verstevig ik mijn 3de plaats overall.

Heren overall t/m 3 april
1. Alex Caizergues (Fr)
2. Rolf van der Vlugt (NL)
3. Sebastien Cattelan (Fr)

Dames overall t/m 3 april:
1. Charlotte Consorti (Fr)
2. Sjoukje Bredenkamp (RSA)
3. Katja Roose (NL)
 
Nr 4 Rolf van der Vlugt 2e plaats met 42.3 knopen. (Foto by Caddy Bram Hoogendijk)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 April 04, 2008, 14:15:25
edit2Rapporteer  
42.3kn = 78.3km/u
Wow, dat zijn snelheden op een kiteboard Shocked Shocked Shocked
Gefeliciteerd Rolf ThumpsUp

Maar met welke kitematen ga je het water op met 59kn? En sneller als de wind varen moet minimaal mogelijk zijn mits je de kite kan houden. 3m2 Huh
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 April 04, 2008, 14:41:13
edit2Rapporteer  
Filmpje??? Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.