Schouder uit de kom..........

Lord of the Boards

Berichten: 869
April 04, 2008, 08:13:02
edit2Rapporteer  
Vorige week vrijdag heb ik een ongelukje gehad (niet met kiten......), waarbij mijn schouder uit de kom is gedraaid. Echt vet bale. Net mijn nieuwe kites binnen en ook nog goed kiteweer........... Angry

Nu weet ik dat hier meer mensen zijn die dit gehad hebben. Ik heb er wel eens vaker een topic over gezien, maar ik kan het nergens meer terugvinden.
Wie heeft dit ook gehad en waar kan ik op rekenen? Hoe lang blijven mijn kites in de tas?

Alvast bedankt
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 April 04, 2008, 08:25:13
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,20528.0.html
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,30406.0.html
Zoiets?

Anyway, das niks Jan, hoorde dat jij de mayhems binnen had? Erg benieuwd naar die apparaten, ik zag ze nét nadat ik mn Maxjes binnen had en moet zeggen dat Caution me toch weer kriebelde. Maar toen zag ik katrollen Sad
In de eerste link die ik gaf heb ik ook gepost geloof ik(skate-ongelukje)
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #2 April 04, 2008, 08:47:45
edit2Rapporteer  
thanx. had er zelf ook nog op gereageerd zie ik. En die 2e is ook nog maar pas geleden. Verhalen verschillen nogal tussen 3 weken en 3 maanden....... Afwachten dus. Gelukkig ken ik een fisio die zelf ook kite! ThumpsUp Daar maar naartoe om wat oefeningetjes te doen dus.

Ik heb idd een setje Mayhems binnen. 9, 11 en 14. Ziet er echt top uit. Katrollen had ik vorig jaar ook. geen problemen mee gehad. werkt super. Bar is heel erg verbeterd! Alles erop en eraan. En ik heb alle tijd om er naar te kijken............ Misschien maak ik wel even wat fotootjes als ik me ECHT ga vervelen.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 April 04, 2008, 16:45:50
edit2Rapporteer  
Serieus gast, ik droomde vannacht dat ik ineens katrollen had op mn max, ik schelden. Te suf

Ik minimaal 3 weken met mitella rondlopen en/of (ondertussen) fysio doen. Had die niksdoc. in het ziekenhuis mij dat nou gezegd, dat had ik niet zo'n zwakke schouder gehad. Het doet bij mij in de kou ook altijd beetje meer zeer
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #4 April 04, 2008, 18:26:52
edit2Rapporteer  
Zelf niet gehad, 2 maatjes van mij wel afgelopen jaar. Advies van de fysio en doctor daar was: GOED laten herstellen als het de eerste keer is... Als het vaker gebeurd wordt het erg 'los' en dat is lastig te herstellen... Snijden enzo, wil je niet.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.