skimboard ombouwen

CHRIZZZZ

Berichten: 1090
April 27, 2008, 19:23:32
edit2Rapporteer  
Ej mannen,


Heb ff een vraagju...

Ik heb hier nog een skimboard liggen. Matriaal van dat ding is carbon en de kern weet ik niet maar dat zal wel foam zijn. Nu wil ik hier ff een setje vinnen onder plakken. Hoe gaat ik dit het beste doen. Iig gaten door en door boren en dan lange rvs bouten nemen, die ik dan met een carroseriering aan de bovenkant in mn vinnen vast  schroef.

Maar moet ik die gaten nog netjes afwerken, zodat er geen vocht mn kern in kan lopen. Verstevigen etc etc...
Alle tips zijn welkom

Tnx,

chris
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 April 27, 2008, 19:54:33
edit2Rapporteer  
Het makkelijkste is om gaten van 15mm te maken op de plek waar je de schroeven wilt hebbn. Deze dan aan een kant dichtplakken en vullen met epoxy en als het uitgehard is mooi gladschuren/schaven en er een gat doorheen boren.

Ales je alleen een gaatje zou maken waar je schroef net doorheen past en dit waterdicht zou maken dan draai je heel je board veroot als je de schroeven vastdraait (kern ben je dan aan t pletten)
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #2 April 28, 2008, 00:09:03
edit2Rapporteer  
Hehe..dat was toch dat Sanders skimboard oid  Grin ... oude tijden herleven  schater
Roel272

Berichten: 76
Antwoord #3 April 28, 2008, 00:59:17
edit2Rapporteer  
Wat je ook kunt doen is bij een modelbouwwinkel een koolsofbuisje kopen. Gaten boaren in je board en de stukjes koolsotfbuis in het gat verlijmen... Werkt erg goed naar mijn idee... succes
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #4 April 28, 2008, 01:53:01
edit2Rapporteer  
Hehe..dat was toch dat Sanders skimboard oid  Grin ... oude tijden herleven  schater

haha, klere he hoe weet jij dat dan.... heb toch nooit met dat ding gekite? :S

Maar tnx mannen, ik wacht ff wat meer tips af en dan gaat ik ff kijken hoe ik het gaat doen. Op scheef vaarde ook een gozer met zon board omgebouwd. Weet alleen niet meer wie dat was
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 April 28, 2008, 02:50:23
edit2Rapporteer  
Ik zou de eerste manier doen die evan postte
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.