Verpest je spot ==> Mirns

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #25 April 22, 2008, 23:40:12
edit2Rapporteer  
Citaat



 Grin schater Grin schater Grin schater Grin schater
Renske.

Berichten: 57
Antwoord #26 April 23, 2008, 02:43:03
edit2Rapporteer  
Als je nu met wat meer kiters na afloop naar die gasten toe gaat, maakt het miss wat meer indruk Wink
litewave

Berichten: 607
Antwoord #27 April 23, 2008, 03:50:47
edit2Rapporteer  
Beetje goed lullen wat fout is..
Tuurlijk aanspreken ALTIJD.. Probleem is dat ze soms nogal slecht willen luisteren.

Boardjes zijn duidelijk zat idd.  informatie over de kitespots is overal verkrijgbaar. en zeker als ze al wat verder waren. is gewoon eikelen wat je dan doet. Rebels/rhinos en dingen doen die niet handig zijn.. mmmm welke groep denk ik nu aan.....


ik weet het, ik weet het Wink

BTW hoe kan Harry dit nu allemaal weten dan? hij zit meer in ZA dan in Nl, om daar het aapje uit te hangen en daar een gruwelijk filmpie van te maken
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #28 April 23, 2008, 04:24:59
edit2Rapporteer  
Even wat meer info ingewonnen:
Op de betreffende dagen was er één van regiovertegenwoordigers NKV aanwezig. De overtreders waren dusdanig ver het natuurgebied in dat deze het niet verantwoord vond om achter de betreffende personen ( overigens NL kiters) aan te varen. Betrokken pesonen zijn aangesproken ( kwamen uit A'dam) en hadden dus inderdaad niet goed geïnformeerd wat @ Mirns mag en niet mag .
Helaas zijn door de ijsgang van afgelopen "winter" het grootste deel van de palen ( begrenzing natuurgebied)  weer uit het water verdwenen. We hebben al kontakt met de autoriteiten om deze palen te herplaatsen.
Dankzij de medewerking van "intersurf sneek"  komt er binnenkort een duidelijk info-board met daarop de spelregels voor Mirns.........


ps Nee Harry kan dit (blijkbaar) allemaal niet weten en moet daar dus ook geen uitspraken over doen..............
Henning

Berichten: 581
Antwoord #29 April 23, 2008, 05:36:53
edit2Rapporteer  
Bedankt tom!
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #30 April 23, 2008, 05:50:48
edit2Rapporteer  
Team MIRNS rulez  ThumpsUp  ThumpsUp ThumpsUp

Nu nog een paar mooie lycras derbij en voor ieder duidelijk wie daar de scepter zwaait
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #31 April 23, 2008, 06:02:01
edit2Rapporteer  
Jah.. en dan zetten we dr Aware op... ok..??

Ga zo door idefix toppie!
Niet eens bazakis??? zow heee... tis helemaal nieuw joh
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Berichten: 66
Antwoord #32 April 23, 2008, 21:30:50
edit2Rapporteer  
Hi Idefixe,

nog bedankt !  niet altijd weet de regels. 

Ron ...wie weet, maar wel oud nieuws helaas

Ciao
Harry
Ps: ik ga lekker kiten en jij???
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Berichten: 66
Antwoord #33 April 23, 2008, 21:32:17
edit2Rapporteer  
Ron

ik denk dat de cursus wel goed van pas komt ha ha

Nu ga inpakken...ciao
Harry
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.